Kannattaako täällä kysyä mitään ,tai vastata koska koppalakin näkyy sensuroivan tätä saittia?Toimiiko Neuvostoliiton johto täällä?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 26.12.2008 - 14:18

Ylläpito vastaa:

Napsun Vastaukset-palsta ei ole tarkoitettu väittelyyn. Internetissä on lukuisia keskustelupalstoja tähän tarkoitukseen. Suosittelemme myös perehtymään Napsun sääntöihin, mikäli haluat kysellä tai vastailla Napsussa.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vieras
Vastattu: 26.12.2008 - 11:18

Ei kannata. Tämä on pienen sisäänlämpeävän piirin oma lastenleikkitarha!
Jos ulkopuolinen uskaltaa arvostella heitä,niin sensuuri iskee välittömästi!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.12.2008 - 11:25

Kerros vähän faktaa, mitä täältä on sensuroitu?

Lisätty: 26.12.2008 - 11:44

Jos näin nyt on edes sattunut niin Suomessahan on kyllä YK:n määräämät ihmisoikeudet joihin kuuluu myös sananvapaus --

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 26.12.2008 - 11:30

Annoin vähän palautetta tolle Timpalle, koska hän levitti täällä kokokansan tietoon naapuriensa henkilökohtaisuuksia!
Kaikki minun tekstit poistettiin !
Minusta kaikkiaan törkeää, ensinnäkin rekisteröityneet käyttäjät jotka tunnetaaan parjaavat täällä naapureitaan julkisesti ja sitten kun asiasta huomauttaa niin tekstit poistetaan! No näinhän Neuvostoliitossakin toimittiin ja Kiinassa!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.12.2008 - 11:57

Kiitos positiivisesta palautteesta.Nyt varmaan tiedätkin kenestä on kysymys.En ymmärrä miten olen naapurien henkilökohtaisuuksia levittänyt.Kuten mainitsin haiskoon kukin meistä kotonaan mille vaan,mutta tarviiko siitä "nauttia" toisten porraskäytävässä, josta se kantautuu huoneistoonkin kuten myös parvekkeella.Sikaflex on hyvä keksintö kun vielä kerrot kumman ovi sillä tilkitään.Minusta kyse ei ole kyttäämisestä vaan aivan konkreettisesti aistittavasta asiasta. Turhaan minua haukut jos asiallisesti kysyin alussa asiaa kun minulle valiteltiin.Homma näköjään paisui liikaa ja mopo karkasi meiltä kummaltakin käsistä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 26.12.2008 - 12:07

Minusta tällaiset ongelmat tulee käsitellä hienotunteisesti ja mahdollisimman suppeassa piirissä. Tällaiset paikat eivät mielestäni sovi ollenkaan kenenkään yksityisasioiden käsittelyyn?
Asia olisi vielä toinen ,ellei ihmisiä voitaisi tunnistaa,mutta nyt teillä siellä pienessä kylässä varmasti iso osa ihmisistä tietää kenestä puhutaan ja mielestäni tällainen leimaaminen on vähintäänkin mautonta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.12.2008 - 12:08

Anonyymiltä jäi huomaamatta, jotta "timppa" sai taloyhtiön pj:na myös MUILTA talon asukkailta valituksia hajuhaitasta ja kysyjä anonyymi voisi tarkistaa, jotta valitsee sekä kategorian kysymykselleen, että myös kirjoittaa sen "helsinki" sanan siihen kuuluvaan kohtaan. Se jos puuttuu, niin teksti ei ilmesty sivulle. Muuten tämä vastaajaanonyymi on ainakin jo kolmatta kertaa tällä palstalla, jotta kyllä tässä joku näyttää kuitenkin kiinnostavan.

Lisätty: 26.12.2008 - 12:14

En kuitenkaan millään malta olla kertomatta, jotta kyllä täällä joillakin on, sanoisinko, liian herkkä nahka. Ite en ole koskaan ilmoittanut mistään asiattomasta kysymyksestä tai vastauksesta. On tullut oltua tai ollut tultua joskus suomi24:ssa ja kyllähän tämä napsu siihen nähden on pyhäkoulu, oli se sellaista munan imettämistä välillä koko touhu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.12.2008 - 12:15

Kyllä kannattaa kysyä ja vastata Napsussa, Napsulla on myös säännöt.

Lappeenranta on Suomen 11. suurin kaupunki; siellä oli 30.11.08 59 666 asukasta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 26.12.2008 - 12:32

Anonyymiyden taakse on helppo piiloutua. Mutta jos kuitenkin yrittäisitte pysyä asiassa. Ei tämä ole mikään keskinäisen haukkumisen kerho. Täällä on kivoja kannanottoja ja vastauksen saa aina kysymykseensä. Olkoon se miten hyvä tai huono. Mutta, mutta, jos anonyymit itse aiheuttavat kärhämää, se on ylläpidon asia sensuroida. Ei meidän, jotka esiinnymme nimimerkeillämme. Voimme ilmoittaa asiattomasta tekstistä, mutta emme voi sensuroida. Hyvää päivän jatkoa kaikille.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 26.12.2008 - 12:32

Niin ,tiedän kyllä kuinka tekstin saa näkyviin. Mutta sitten se sieltä yllättäen häviää. Tiedän kyllä minkä kokoinen lappeenranta on. Olen ajanut läpi 2 kertaa. No suuri vai pieni? Se olkoon jokaisen oma mielipide.
Tällaisten saittien idea on ihan hieno,mutta se helposti menee juuri tähän väärien tarkoitusperien käyttöön? Mikäli vastaukset olisivat vielä vain niiltä,jotka oikeasti tietäävät asiasta jotain,niin silloinhan tämä palvelisi tarkoitustaan. Kyllähän yleinen keskustelukin on ihan kivaa ajanvietettä, mutta mikäli haluaa oikeasti tietoa jostain asiasta, niin tietysti silloin toivoisi asiantuntia vastauksiakin, eikä vain arvauksia samoilta kolmelta ihmisesltä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.12.2008 - 13:37

Se oikea tieto yleensä maksaa niin sen takia sitä ei kirjutella näillä sivuilla,ja Lappeenrannasta kulkee hieno ohitustie,yleensä ajelen siitä ohi,kerran 5 vuodessa,

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 26.12.2008 - 18:30

Kysyisin haluaako ylläpito siirtää kaikki muut kuin nämä 5 pomoa pois saitilta?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.12.2008 - 20:23

Onpa surullista luettavaa. Toivoin tämän sivuston olevan tietolähde, kuten alunperin olikin asia. Mikä meitä ihmisiä vaivaa kun emme voi olla tuomatta henkilökohtaisia ongelmia esiin kun tarkoitus on vain saada tietää jostain itseä vaivanneesta asiasta enemmän. Ikävä juttu....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.12.2008 - 18:58

Eiköhän siirrytä ihan muihin asioihin. Näkyy joulukin jo menneen. :)
Itse asun Lappeenrannassa eikä minulla ole hajuakaan mistä Timppa tai kuka-lieneekään eli anonyymi ovat keskustelleet. Vastaisuuden varalle kuitenkin sanon, että tämä on sivusto, jolle voi lähettää kysymyksiä ja vastauksia. Jokainen Napsuun profiilin tehnyt on samalla viivalla tässä asiassa. Joitakin on vain vaikeampi huomata, jos nimimerkki ei sano ihmisestä mitään tai ei ole usein esillä. Pax!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.12.2008 - 09:40

Enpä ole tullut tietääkseni minkäälaisen sensuurin uhriksi. Kannattaa miettiä mitä kirjoittelee.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.12.2008 - 23:55

tosi upeeta että oli tämänkin kinastelun ajan taju kankaalla, kaikista asioista löytyy se hyväkin puolensa