olen nuori nainen, ja minua pistää melkein koko ajan rinnasta, mitä kannattais teidän mielestä tehä?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 25.12.2008 - 22:20

Mene lääkärille tutkimukseen, vaikka oletkin nuori. Sitä ei uskois, mitä kaikkea nuoreltakin ihmiseltä voi löytyä ja rintakivut pitää aina selvittää.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 25.12.2008 - 22:20

vasemmalta vai oikealta puolelta?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.12.2008 - 22:23

Jos ei mitään erityistä sairautta niin kehoittaisin kääntyä lääkärin puoleen ja mahdollisesti tutkimuksiin jos se on kestänyt pidempään.Tuskin kannattaa huolestua.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.12.2008 - 22:39

Kuten yllä myös oma vastaukseni näillä antamillasi tiedoilla, mutta josko enemmän kertoisit taustaa asian suhteen, niin vastauksetkin tarkempia. Muuttanut urheilutyyliä/lajia, tms. Vaikuttaa ettei kyse kuitenkaan vakavasta jos ei muita oireita ole ja kestänyt pidenpäänkin... kestoahan et kertonut; tunteja viikkoja, kuukausia...?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 25.12.2008 - 22:55

Sairaudet kun eivät katso ikää, joten lääkäriin vaan, niin selviää sekin. Ei tarvitse arvuutella sen jälkeen, että mikä mahtaa olla. Tulee itsellesi parempi mieli ja parempi olokin kun saat hoitoa. Reippaasti vaan heti tilaisuuden koittaessa aikaa tilaamaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.12.2008 - 00:17

vaikka olen 8v minullakin on niitä ja ne ovat tavallisia lihaspistoja ja ne ovat ihan normaaleja.

Lähteet:
ne ovat vain lihaspistoja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.12.2008 - 07:42

Lihaspistoja, jotka voivat tulla rasituksesta. Venyttely auttaa ja rentoutuminen. Hengitä syvään sisälle nenän kautta, pidätä vähän aikaa ja anna ilman tulla ulos suun kautta hitaasti puhaltamatta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.12.2008 - 10:22

Olisko kyse vaikkapa huonosta yleiskunnosta?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.12.2008 - 23:08

niinkuin näkyy syitä voi arvailla vaikka kuinka paljon, lääkäri on se joka osaa arvioida tilanteen parhaiten