Olisko liikunta ohjeita?

Haluaisin jollakin liikunta ohjeella täyttää aina sen 2 tuntii. En viitsi paljoo liikkua ku on niin tylsää.

Lisätty: 28.12.2008 - 10:25

Oikei kiitos kaikille lähetteliöillä vaikka en mä oo mikää lihava painan vaan 32 koska oon 9v : )

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 25.12.2008 - 22:08

Muista, että pienetkin liikuntatuokiot tuovat paljon hyötyä! Yksi hyvä konsti, mikä minulla tepsi, oli ostaa kolmen kuukauden kuntosalikortti. Oli vähän niinkuin pakko käyttää kun oli siitä jo hyvän hinnan maksanutkin. Ja se muuten tepsi todella hyvin. Kunto nousi kohisemalla (kävin kuntosalilla ja ryhmäliikuntatunneilla) ja vyötärö kapeni ihan silmissä. Vaikken siis muutenkaan ole ylipainoinen. Kotona kannattaa kävellä mahdollisimman paljon. Askelmittari on hyvä kannustin, silloin tulee hippastua ihan muutenkin vaan, jotta sais mahdollisimman paljon askelia kerättyä. Ota tavoitteeksi sen kanssa ensin 10 000 askelta ja nosta sitä tavoitetta sitten suuremmaksi, kun tuo 10 000 tulee helpolla. Kävele kaikki mahdolliset matkat. Tee lihaskuntoharjoittelua kotosalla, etenkin suurimmille lihasryhmille, kuten reidet, peppu jne. Vatsalihasliikkeitä monipuolisesti, tepsivät kyllä vaikka heti ei siltä tuntuiskaan, kärsivällisyyttä. Uiminen on hyvä vaihtoehto, jos hikoilu on tylsää ja etenkin jos on jo ylipainoa niin että nivelissä tuntuu. Ei muuta kuin vesijumppaan tai tekemään radoille omia ennätyksiä. Kaikki tämä on tietenkin huomattavasti mukavampaa jos saat kivan kaverin mukaan, joten ei muuta kuin soittelemaan tutuille, josko niillä ois innostusta! Tsemppiä.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 25.12.2008 - 18:13

Koirasi mukaan ja ylös ulos ja lenkille. Jos kotonasi on joku kuntoilulaite niin käytä sitä tai kokeile punnetaa lyhyitä sarjoja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 25.12.2008 - 18:25

noo esim se on aika hassua mutta tee miesten punnerruksia 100 niin siitä saa aika hyvän kunnon kunhan muistat tehdä joka päivä niin kunto senkun nousee!!

Lähteet:
liikunta ohje

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.12.2008 - 21:17

Yksin voi olla tylsää harrastaa. Jokin joukkuepeli tai muu kimppa voisi olla innostava.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.12.2008 - 11:12

Sulla näyttää olevan koira vai onko,sen kanssa lenkille vaikka joka päivä,niin minä teen ja tuntuu mukavalta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.12.2008 - 18:26

Vedä leukaa, hyppää narua (tai trampoliinilla), punnerra, käy koiran kanssa juoksulenkillä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.12.2008 - 00:26

Näpyttele tietsikan hiirtä, sitä liikuntaa voi harrastaa useitakin tunteja päivässä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.12.2008 - 10:49

ylös, ulos ja lenkille