kultasepät vanhassa kaupungissa

Avainsanat: rodos kreikka

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 27.12.2008 - 22:07

Kyllä se on oltava aika asiantuntija jos aikoo ostaa kultaa vanhastakaupungista. Olen katsellut siellä, mutta ei ole kyllä ollut lähellekään sen näköistä kuin kotimaisten kultaseppien tuotteet ja ei se hintakaan aina ole niin tärkeä jos tulee petetyksi karaateissa. Parempi v aroa kuin katua,sanotaan!

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 25.12.2008 - 10:56

Enpä muista nähneeni, mutta uskoisin löytyvän.Siellänän niitä eri elinkeinon harrastajia on moneen lähtöön.Toivottavasti saat parempia vastauksia.Onhan niitä liikkeitä muuallakin kuin vanhassa kaupungissa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.12.2008 - 11:09

OLetko varma ,että kannattaa mennä rodoksella kultasepän liikkeeseen ostoksille,se kulta mitä ne myy siellä ei ole kovinkummosta vaikka ne mainostaa,yhetkin kullat myytiin siellä 18 garatin kultana,suomalainen kultaseppä löysi niistä 4 garatia.Että silleen

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.12.2008 - 09:05

Enpä Rodoksella menisi noille ostoksille. Täytyy olla huippuasiantuntija joka erottaa kullan siitä kaikesta rihkamasta jota sielläkin on tarjolla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.12.2008 - 23:25

vanhoina kauppiaina ne osaa myydä sulle melkein mitä vaan kultana, osta mieluummin jätski tai kalja, ne tunnistaa helpommin

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.02.2009 - 15:52

En muista nähneeni... khyl siel varmaa jossai on...