Mitkä olivat mieluisimmat joululahjanne? Lapset ja aikiuset Vanhimmainen toi tyynyliinat.Minulle Haisuli ja tuolle "kuorsaavalle" Pikku Myy Finlayson tuotetta,allergiatestattuja :-)

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 25.12.2008 - 12:56

yhdessäolo miehen ja koiran kanssa, mutta jos materiasta puhutaan niin vaatteita.

Kysyjän kommentti

Yhdessäolo on hyvä ja tärkeä asia Joulun(kin) aikana.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 25.12.2008 - 09:20

mä sain tosi paljon leegoi ja semmosta kivaa

Lähteet:
joulu

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.12.2008 - 09:27

kait se oli tämä perinteinen teltta eli yöpaita.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.12.2008 - 09:54

kamera

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.12.2008 - 10:28

vaikka en ollut toivonut mitään, vaan vain kieltänyt, tuli kuitenkin pappien laulama levy (ei olla vielä kuunneltu)ja suklaarasia

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.12.2008 - 19:14

Sain kameran. Canonin 8 megapixelin ja 4 x optical zoom. Nyt kelpaa otella seuraavan matkan kuvia. Ja tyttäreltä uusimman Paasilinnan kirjan !!!! Ja sen perinteisen yöpaidan unisukkien kera. Oli aivan ihana joulu siskon luona sillä Tuusulan korkeudella oli pintalunta maassa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.12.2008 - 20:02

Mieluisimmat ne mitä toivoinkin: kirsikkakonvehteja, aamutossut ja se kylpy/aamutakki, niillä kelpaa taas vuosia eteenpäin porskuttaa, paitsi ei niillä konvehdeilla, koska ne jo puoliks syöty...hmmm....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.12.2008 - 23:51

Tiedon tyttäret nimisen uutuuskirjan ja hauskat käsineet, jossa villasormikkaitten päällä on mustasta huovasta kynsikkäitten tapainen päällisosa. Kaiken kruunaa toisessa käsineessä oleva huovutettu, mustilla helmillä koristeltu sydän. Putiikkitavaraa...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.12.2008 - 23:49

mulle cyndi lauperin ja boy georgen cd levyt :) ja 140 euroa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.12.2008 - 14:04

Vain 1 lahja oli sallittu, sovimme niin, mutta sain sekä kirjan että levyn.
Kirja oli Bo Carpelanin uusin ja levy IL DIvon uusin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.12.2008 - 23:30

sitä ei nyt tässä passaa kertoa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.01.2009 - 10:42

Pullo rommia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.01.2009 - 08:12

Paras joululahjani oli syödä jouluateria iäkkään äitini ,poikani ja aviomieheni kanssa ,samalla toimme äidilleni hyvänmielen.