Pärjääkö youtubessa suomen kielellä, onko ohjeet suomen kielellä, tarkoitin tätä videon latausta?

Lisätty: 25.12.2008 - 22:51

Kyllä, palisanteri, noilla tiedoilla tyhmempikin osaa toimia. Hyvin vastattu. Mie kopioin ne muistioon ja tallennan myöhempää käyttöä varten, ihan niinkuin tuo alempana oleva anonyymikin.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 24.12.2008 - 22:41

Suomeksi ei ole, mutta englanniksi ja ruotsiksi.
Kun olet rekisteröitynyt sivustolle.
Oikeassa kulmassa keltaisessa "kuutiossa" upload, sieltä klikkaat video file (jos se on koneellasi) valitset tiedostoistasi videon minkä haluat ladata.(Select a video to upload.)
Jos on iso file se video riippuu koneesi nopeudesta kestääkö kauan lataus vai meneekö nopeasti.
Title(nimi videollesi)
description ( kerrot videosi sisällöstä)
tags ( tageja millä videosi voi löytää, esim:suomi, luonto, helsinki tms)
category ( mihin ryhmään videosi kuuluu)
privacy ( haluatko julkaista sen kaikille vai 25:lle valitsemallesi henkilölle)

kysy lisää, jos tästä ei mitään apua.

Lisätty: 25.12.2008 - 09:29

tarvitset sähköpostiosoitteen.
käyttönimen ja salasanan.

Täällä voi rekisteröityä:

www.youtube.com/signup?next=...3Fnext%3D/

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vieras
Vastattu: 24.12.2008 - 22:57

Kiitos koitan jokupäivä!Eikä tarvi omia tietojaan muuta kuin toimiva sähköposti vai tarviiko sitäkään?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.12.2008 - 09:15

pärjää

Lähteet:
kova pala

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.12.2008 - 09:54

pärjää

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.12.2008 - 11:22

imuroi siihen koneelle google kääntäjä,siilä on helppo kääntää textit suomeksi niin älyät mitä netarkoittaa.Se on ilmainen ,ja kääntää kokonaisia lauseita.Sitten you tubeen

Lähteet:
translate.google.com

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.12.2008 - 18:22

Suomalainen vastaava lataussivusto on kehitteillä.

Lähteet:
Taloussanomat