Hyvää Joulua kaikille Napsulaisille etenkin...

maarit3, erkkipoika, jonin13, vähäviisas, Timppa, Valperi.
Joulu on puhtaan valkoinen täällä Pohjois-Karjalassa.
Tottaikai kaikki muutkin saavat laittaa jotain kivaa ajatustaan Joulusta.
Halija kaikille.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 24.12.2008 - 22:44

Tumma taivas jouluyönä,
tähdet tuikkii valovyönä.
Ilmassa on ripaus taikaa.
Rauhallista joulunaikaa!

kaikille teille!

Kysyjän kommentti

Kaikki olivat hyviä vastauksia, mutta jotenkin tämä sai mieleni
heltymään.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 24.12.2008 - 20:46

Kiitoksia! Hyvää Joulua itsellesikin.Täällä Lappeessa oli kaunis päivä. Puut lumessa ja aurinkokin näyttäityi.Aatto mennyt mukavasti. Haudoilla käytiin ja saunassa.Jouluateria syöty (Jouluna kuulemma saa yölläkin syödäkseen, joten täytynee hyödyntää sekin) Kuusikin on tossa ihan lievästi koristeltu.Latvatähti, muutama kuusenkäpytonttu ja pikkuvalot.Telkkua katsellen ja nauttien Joulumielestä! Hyvää Joulunaikaa sinullekin!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.12.2008 - 20:52

Sitä samaa sullekin sinne polvijärvelle, pohjoiskarjalaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.12.2008 - 20:59

Hyvää joulua sinullekin ja perheellesi.Ei ole lunta tänne tullut, tuulenut vissiin väärään suuntaan. Syöty on ja lasten luona käväistiin katsomassa lahjojen jakoa, kyllä se lapsen riemu on lystiä katseltavaa kun on kova paketti, pehmeät paketit ei ole niin mukavia.olen syönyt paljon mutta nyt kun napsua katselen niin kyllä noi marmeladi kuulat just tossa vielä alas menee.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.12.2008 - 09:07

Samoin sulle !

Lähteet:
mieleen vaan tuli ?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.12.2008 - 09:54

Kiitokset Joulu toivotuksista toivotuksista kaikille Napsulaisille ja omat terveiseni kaikille Tsekin maalta, jossa ollaan loppu vuosi

Valperi

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.12.2008 - 21:21

Meillä on pieni pakkanen noin -7 astetta ja lunta. Oikein satumainen joulumaisema. Huomenna menemme koko suvun kanssa pulkkamäkeen.

Hyvää jouluajan jatkoa kaikille ja kiitos toivotuksista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.12.2008 - 21:53

Kiitos toivotuksistasi miumaumikko, samoin sinne teille....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.12.2008 - 21:11

hyvää joulua!!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.12.2008 - 09:44

Hyvää joulunaikaa KAIKILLE, näin jälkijättöisesti. Joulunaikahanajatkuu vielä, lomapäiviäkin taas tulossa...
Tänä aamuna Helsingissäkin oli hiukan lumipeitettä maasa eli just ja just huomaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.12.2008 - 22:48

kiitos toivotuksista, olin Joulun ajan ihan muissa maailmoissa, joten vastaaminen jäi, kerkesinpä täpärästi toivottelemaan sinulle kaikkea hyvää vuodelle 2009