onko joku käynyt kurkkimassa joululahjojaan, minä kävin mutta en löytänyt mitään.

epäilen että olen lahjaton tämän joulun, jaa mutta autossa, pitääkin mennä.....

Lisätty: 24.12.2008 - 21:02

sain minä sentään, ainakin uuden teltan eli yöpaidan. ja muutakin olivat tyttären luona piilossa mun lahjat.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 24.12.2008 - 20:41

Ei ole kurkittu. Lapset olivat järjestäneet monta lahjaa meillekin. Olen kovin yllättynyt. Tyttäreni on oivaltanut mistä minä pidän.

No, maarit! saitko lahjoja?

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 24.12.2008 - 08:43

No lapsena kyllä kävin ja niin kauankuin kotona asuin. Nyt tiedän, että meidän taloudessa ei ainakaan ole kurkittavaakaan. Kurkkisin varmasti jos ois kurkittavaa ja puristelisin paketteja. Sehän kuuluu jouluun.

Tyttären pojan (12v ,ainoa lapsi) kanssa juuri keskustelin näistä ja hän oli huolestunut tarkisteltuaan kaupan kuitteja, kun niissä oli vain ruokaostoksia. Näyttää usko joulupukkiin kasvavan, aina vaan joulun lähestyttyä ,näinkin isoilla miehillä. Kyseli vielä että onkohan niitä tonttuja kuitenkin oikeasti olemassa, kun oli semmoisen luullut nähneensä nelivuotiaana ulkona hämärissä ja muisto oli vieläkin elävä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.12.2008 - 09:31

jep, aina kun silmä välttää olen käynyt tutkimassa kätköjä mutta ilmeisesti äiti huomasi että olin aukonut viime vuonna omia pakettejani joten nyt lahjat ovat näköjään paremmassa piilossa :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.12.2008 - 10:05

ei ole tarvinnut,kun ite ostaa omat lahjat niin tietää mitä on,

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.12.2008 - 17:33

Tossa on yksi yhteinen lahja.Kurkittu on mutta ei vielä avattu. Aattovirallisuudet hoidettu.Kinkkua vielä muutaman kerran ja ison mahan viereen nukkumaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.12.2008 - 09:58

en ole kurkkinut

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.12.2008 - 20:04

En käynyt kurkkimassa, mutta mies ite paljasti etukäteen, että oli ostanut WC-setin vessan lattialle, ja mie vähän murisin, eihä niit etukäteen saa kertoo...murr....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.12.2008 - 22:39

Mie en ole pienenä enkä aikuisenakaan käynynnä etsimässä ja kurkkimassa mahdollisia joululahjojanie ei vaan ole ollut miun tapaistani, lahjoja tulee jos tulee. :D Ja kyllähän mie muutaman lahjan sainkii, hi hii.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.12.2008 - 08:34

eipä oo pahemmin kurkituttanut ...