Hyvää joulua kaikille ja onnelista Uuttavuotta!

Hyvää joulua kaikille ja uuttavuotta. Pyydän että tulisitte mun kaveri listalle : )

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 23.12.2008 - 22:36

Oikein hyvää Joulua myös sulle ja kun kerroit jo viestissäs ikäsi jne. niin vastasin kaveripyyntöösi, mukavaa napsukautta sulle myös... toivon, että saat paljon hyviä vastauksia kysymyksiisi, etkä laita meille liian vaikeita kysymyksiä, jookos...?

Kysyjän kommentti

Joo en ja valihdin tämän parhaaks viestiks : )

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 23.12.2008 - 20:56

Kiitos samoin sinulle!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.12.2008 - 21:21

sitä samaa sinulle. laita sinne profiiliisi jotakin tietoja itsestäsi, kyllä sulle kavereita tulee kun teet kaveri pyynnön ja selaamalla käyttäjät saman ikäistä kaveria löytyy varmasti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.12.2008 - 05:10

Kiitos, kuin myös sinulle ja kaikille muillekkin napsulaisille Rauhallista Joulua ja Uudet Vuodet!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.12.2008 - 07:56

Samoin sinulle sekä kaikille Napsun väelle!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.12.2008 - 08:53

Kiitos kiitos. Mukavaa joulunaikaa sinullekin ja hyvää vuotta 2009

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.12.2008 - 09:53

Kiitos kiitos,samoin sinulle ja kaikille,napsulaisille.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.12.2008 - 20:03

Kiitos samoin!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.12.2008 - 20:38

Kiitos ja Hyvää ja Iloista Joulumieltä sinullekin, olet ihan ihana Napsulainen.
Näin me Kaijat olemme sen miettineet.

Lähteet:
oma tieto

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.12.2008 - 20:45

Kiitos paljon! Kaikkea hyvää sinullekin...napsutellaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.12.2008 - 09:56

Kitos jaaa samoin itse kullekkin

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.12.2008 - 23:50

hyvää joulua ja parempaa uutta vuotta! :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.12.2008 - 22:45

Mie en ole kerkent tietokoneella olemaan joulun aikana niin jouluja en kerent toivotella. Mutta Onnellista Uuta Vuotta toivotan mie kaikille Napsulaisille :D

Lähteet:
t: terhi

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.12.2008 - 08:41

Joulusta myöhästyin mutta 2009 olkoon hyvä kokemus kaikille teille