Miksi koira tykkää voista?

Usein jos koiralle antaa voita se syö sen ihan hulluna.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 24.12.2008 - 09:58

koiralle pitää antaa rasvoja ei välttättä voita ,mutta rasvat pitää koiran turkin hyvänä,Meidän koira syö ihan sikana voita ja vaikka laittasi pelkkää ruoka öljyä,niin kyllä kelpaa.

Kysyjän kommentti

Kiitos hyvästä perustelusta. Olen vallinnut tämän parhaaksi...

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 23.12.2008 - 19:33

Kyllä ihminenkin tykkää voista, joten siis koirallasi on hyvä maku.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.12.2008 - 19:40

Ei varmaan kannata antaa hulluna.Arvelen suolaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.12.2008 - 05:19

Juu no koirathan tykkäävät vaikka mistä..muttei varmaan voita kannata haukku kaverille antaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.12.2008 - 09:03

Toiset koirat tykkää ja toiset ei tykkää. Koirillakin omat mieltymyksensä, niinkuin minullakin ja varmaan sinullakin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.12.2008 - 21:10

sinun koirasi pitää voista. minun koirani piti maksalaatikosta. mikään ruoka ei mennyt alas, jollei ruuan päälle oltu ripoteltu maksalaatikkoa.

herkuttelijoita nuo koirat näemmä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.12.2008 - 09:08

koska se on niin hyvää !

Lähteet:
kaska meil on koira

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.12.2008 - 22:17

Koira niin kuin kissakin (ehkä) tietää /aistii/vaistoaa, jos esim. vatta kovalla, niin rasva/öljy tekee hyvää ruuansulatukselle.... näin joulu aikaan....pukki tietää....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.12.2008 - 23:18

on se ihmeellistä ja vielä ihmeellisempää on se että meidän koira ei ainakaan näytä lihovan vaikka söis kilon rasvaa!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.12.2008 - 08:48

no meidän koira aikoinaan oli ihan hulluna hernesopan perään, mutta kun se oli spanieli niin isäntäväen mieliksi se söi vaikka pieniä kiviä (voita ei tullut tarjottua)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.01.2009 - 00:52

määkin arvelen että suolan takia..?