Noin 20 tuntia joulurauhan julistamiseen, onko kaikki jo tehty, vai onko vielä jotain tekemättä?

Itellä viel noi 'uudelleenpesupyykit', heh, kinkku kuorruttamatta, eteinen ja sauna pesemättä.... aaapuuvaa... no ei sentäs mitään, mitä ei vois jättää tekemättäkin, paits noin loppujen lahjojen pakkaaminen... sanokaa, pliis, et teilkii viel jotain tekemäti, niin miunkii omatuntoin vähän rauhottuis, höh...aneleepi hän tääl armova...

Avainsanat: tekemättömät työt joulu joulurauhan julistus

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 23.12.2008 - 16:38

Ei mitään paniikkia. Varmaan ehdit kaikki saada valmiiksi!
Mulla on jouluflunssa, vietämme joulun matalalla profiililla.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 23.12.2008 - 16:47

On porkkanat kiehumassa rosollia varten. Just sain siivottua , ei meillä mitään suursiivousta tehdä koska siivoan muutenkin vähän joka päivä eli vois sanoa huumorilla oljet on vaihdettu. Eli ei mulla ole mitään paniikkia kun kaikki muu on jo tehty.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.12.2008 - 17:14

Melkein kaikki on jo tehty ja jos jotain sattuu jäämäänkin tekemättä, niin se ei sitten ole niin vakavaa, että saisi joulua millään tavalla pilattua. Kinkku odottaa uuniin menoa ja muutkin ruuat on valmiina. Iltasella paketoidaan lahjat lapsille. Vielä kun tämän vietävän flunssan saisi helpottamaan, joka minuun iski viikonloppuna.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.12.2008 - 17:33

Imelletty perunalaatikko ja rosolli on vielä tekemättä. Tortut ja piparit leivon huomen aamulla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.12.2008 - 18:01

Kaikki on valmista.Pienimuotoinen Joulujuhla.Vielähän tässä on aikaa tehdä vaikka mitä jos järjestelyt on kesken.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.12.2008 - 19:35

Kaikki on tehty, mitä tarvitsikin. Aloitin jo 2 viikoa sitten, jotta varmasti kerkeää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.12.2008 - 05:27

kaikki on tehty nyt tähän mennessä..no pari koneellista ois voinut vielä pestä mut eipä noilla pyykeillä ole niin kiirettä..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.12.2008 - 08:00

Kaikki on jo tehty ja joulun vietto voi jo alkaa!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.12.2008 - 09:14

Mitä vaatii omalta joulultaan. Minä en paljonkaan. Yksi juhlapäivä muiden joukossa. Lattia on pesty ja matot vaihdettu. Imuroin vielä aattoaamuna. Rosollin porkkanat ovat jääneet keittämättä, mutta syödään rosolli ilman porkkanoita. Joulu on valmis, se on valmistettu meille jo silloin kauan kauan sitten kun jeesus syntyi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.12.2008 - 11:21

viellä on tekemistä jäljellä ja onjo puoli päivä mutta mitä sitä hosumaan nyt joulupuuron syöntiin,sitten saunatuleen eli lämpiämään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.12.2008 - 00:19

kaikki on jo tehty on

Lähteet:
kaikki on tehty¨