miten mä perustan pändin ku en osaa soittaa mitää ja meil ei oo soittimii?

tää on vaikeeta

Avainsanat: bändit on kivoja

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 23.12.2008 - 01:23

Yksi kaveri jaksoi huokailla alituiseen:"Voi, kun olisi viulu, voi kun olisi viulu. .. No, ystävät ostivat kaverille viulun.
Jolloin kaveri rupesi huokailemaan:"Voi, kun osaisi soittaa...voi kun osaisi soittaa..."

Tarttiskos Anonyymin tehdä jotain johtopäätöksiä ihan itse?

Lähteet:
Vanha vitsi

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 22.12.2008 - 23:47

Opetelkaa ensin soittamaan jotain instrumenttia ja perustakaa sitten bändi.Näinpäin se homma menee!

Lisätty: 23.12.2008 - 00:36

Jos toi on joku tsoukki ni mitä perustan ja miten ku ei oo mitää! Ei oo perunamaata ei kuokkaa eikä siemenperunoita.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.12.2008 - 07:52

Kokoa porukkaa joilla on soittimet. Hommaa kämppä ja ole mukana muuten vaan. Voit hommata kavereille keikkoja ja toimia muutenkin yleismiehenä, mitä nyt orkka tarvii. Samalla voit opetella soittamaan. Voit soittaa aluksi vaikka marakasseja tai triangelia tai kapuloita nämäkin rytmisoittimet kuuluvat orkesterin kalustoon ja osaat varmasti niitä soittaa ja vaikka itse ne valmistaakkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.12.2008 - 07:58

OPetelkaa soittamaan ennen kun ostatte laitteet,tuosta on omakohtaset kokemukset ostin kitaran ja luulin ,että sitä oppii soittamaan tuosta vaan.Mutta totuus on etten osaa vieläkään soittaa,kun puhelimella,kitaran osto oli 1970,Jos osaa näppäillä jonkun jaakkokullan,ja ukkonoan,ei vielä ole mitään osaamista,ja harjottelin tosi kauan,mutta kun ei ole musikaalinen niin ei ole.Tuossa ei auta jos mielellään kuuntelee musiikkia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.12.2008 - 08:40

Jos olet musikaalinen, homma hoituu itsestään!
Kouluissahan on harjoitteluvälineitä, ja monissa kouluissa omat bändit.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.12.2008 - 20:24

Taitaa kuule ainoa vaihtoehto olla laulukuoro. Siinä ei tarvitse soittimia, eikä osata soittaakaan!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.12.2008 - 18:03

Ei kannata toivoa ja huokailla vaan ryhtyä toimeen, jos haluaa jotain saavuttaa. :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.12.2008 - 08:24

ilmakitara ja laulu, siitä se bändi alkaa, kun menestystä tulee voitte ostaa vehkeitä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.01.2009 - 10:31

Kovalla sisulla ja lahjojakin olisi hyvä olla!!!