Miksi teidän mielestä kissani syö koiranruokaa??

Heippa .. Minulla on monia eläimiä mutta kysyn kissasta.. Meidän kissamme syö KOIRANruokaa, vaikka se aina yrjoo 2 minuutin päästä.. Mikä avuksi???

Lisätty: 22.12.2008 - 21:43

Ja muutenkin minun täytyy aina siivota ne, onko teidän mielestä joku lääke sitä vastaan vai täytyykö sitä nyt hoitaa erityisesti nyt?

Lisätty: 23.12.2008 - 17:26

Meidän kissamme on aikuinen ja se osaa hypätä sohvalle ja astia tiskille ja moniin muihin paikkoihin ja koiramme on vasta pentu niin että minne muka laitan ruokakupin..?? Emme sulje pentua kuin silloin jos me lähetään otoota.. Meidän kissallamme on oma ruokakuppi mutta en tajua miksi se sitten syö koiranruokaa.. :(

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 23.12.2008 - 09:29

Se pitää siitä, mutta sen vatsa ei näemmä. Älä anna sitä sille, tuskin se itse sitä löytää.

Lisätty: 24.12.2008 - 20:27

Oikea vastaus kysymykseen on tietenkin: Sinä annat sitä sille.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 22.12.2008 - 22:10

Onko kissallasi oma ruokakuppi kissanruualle.Vai mahtaako olla joku kisa ruuasta?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.12.2008 - 07:55

Etkö voi siirtää koiranruokaa sinne mistä kissa ei sitä saa. Taitaa kissa luulla että, ruoka on parempaa koiralla ja siksi pitää sitä saada ja ei opi oksennuksista huolimatta että oma on parempaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.12.2008 - 08:12

Meillä kanssa kun vielä oli kissa,se söi koiran ruokaa jatkuvasti,koira välillä ärähteli kissalle,mutta sitten ne taas söivät sovussa, muuten meidän kissa ei oksentanut,koran ruuasta,kai se oli joku vietti tai kilpailu.