Miten valita valokuvat itsetehtyyn kalenteriin?

Avainsanat: kalenteri valokuva

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 22.12.2008 - 13:40

Tarkoitatko että koneellasi on valmiit kalenteripohjat ja niihin haluat lisätä koneeltasi kuvia?
Kuvankäsittelyohjelmalla se käy kätevästi.

Vaikea selittää miten se käy, en tiedä minkälainen kuvankäsittelyohjelma sinulla on, ja ovatko kuvat ja kalenteripohjat koneellasi.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 22.12.2008 - 13:44

Minä olen joskus tehnyt oman kalenterin,ja valokuvat valitsin omista kuvista,sillee vuoden aikojen mukaan;talvi,tammi, helmikuu,maaliskuu,talvella otetuista kuviasta,kevät kuvat keväällä otetuista,ja niin edelleen,jos teet sen koneelle voit vaihtaa kuvia silloin kun haluat.Toivottavasti tästä oli jotain apua.

Lisätty: 22.12.2008 - 13:54

Käsitin sanasta valita ,mitä kirjoitin,jos on ohjelmat valmiina,sen voi tulostaa seinälle,tulostimella ja hyvä tulee.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.12.2008 - 16:16

Ymmärrän asian vähan toisin.Mikä valokuvasi mielestäsi parhaiten muistuttaa ko.kuukautta ja vuodenaikaa.Valitse niistä.Tietysti samalle sivulle on mahdollista kopioida useitakin kuvia jos saat mittasuhteet täsmäämään ja tietynlaisen harmonian.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.12.2008 - 18:34

Tänä vuonna tein toisenlaisen kalenterin. Esim. joulukuun kuvaksi laitoin kahden pienimmän kuvat vesileikeissä kimaltavan järven rannalla. Poikkesin perinteisestä ajattelusta eli vuodenaikojen mukaan järjestetyistä kuvista.

Valitsin vain sellaisia kuvia, jotka merkitsivät minulle jotain ja toivat mieliyvää.

Lähteet:
omat kuvat

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.12.2008 - 20:06

Minä tein myös (tilasin ifolorilta) kalenterin johon siirsin kuvat kuvatiedostosta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.12.2008 - 21:52

Vuodenaikaan sopivat on mukavimmat, ainakin mun mielestä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.12.2008 - 17:55

Ifolorilla on kalenteriohjelma, johon voit ladata kuviasi ja vaihtaakin niitä ennen päätöstäsi.
Kaiketi kuvan muodolla on siinä enemmän väliä kuin aiheella. Eli siis pelkkiä pystykuvia tai pelkkiä vaakakuvia. Aiheet voi valita oman maun mukaan.

Teetin lapsille kalenterin vuodelle 2009 heille tärkeistä aiheista ja maksoi vähän alle 30 € postikuluineen.

Lähteet:
Ifolor ja oma kokemus

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.12.2008 - 08:30

niin että niistä tulee joku oma tarinasi, vuosisuunitelma tms.