Thaimaan matkailu tuntuu olevan in. Mikä siellä kiehtoo? Tosi kuuma mutta halpaa ja putkessa joutuu/saa istua pitkään.Mikä on sopi

va aika? Viikko vai kaks vai enemmän

Avainsanat: thaimaa

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 25.12.2008 - 05:25

nyt terveiset suoraan thaimaasta!!!:). täällä kaikki ihmiset ovat aidosti iloisia, vaikka välillä ymmärtämisen kanssa onkin vaikeuksia, kielimuuri nääs, mutta hyvällä ele kielellä mennään eteenpäin. ruoka on todella hyvää ja HALPAAAAAA!!! eli elämiseen ei juurikaan mene rahaa. ilma on kostean lämmintä ja pää osin aurinkoista, nyt tosin hieman pilvessä, lämpötilan ollessa kuitenkin +30 paremmalla puolella. aurinkoisina päivinä mittari nousee yli +40.paljon on hienoja nähtävyyksiä ja aktiviteetteja, kun vain lähtee kattelee rohkeasti ympäristöä. meillä esim. on skootterit vuokralla ja niillä ajellaan ympäri phukettia. näkee paljon ja tulee halvemmaksi, kun jos otat taksin joka päivä käyttöösi. bensa skootteriin on lähes ilmaista, meillä kahden viikon aikana mennyt 10 euroa bensaan ja kilometreja n.400km ja lisää tulee. uusia tuttavuuksia saat helposti paikallisista, kun suosit samoja paikkoja. itsellä useita tuttuja jopa 6vuoden takaa:). kaunis ja vihreä luonto, ainakin phuketin alueella. vaikka lento tuntuukin monesta pitkältä, mutta kaikki tämä ihanuus on kyllä sen arvoista, eikä sitä enää perillä ollessa ajattele. suosittelen vähintäänkin 2:n viikon lomaa. itse ekaa kertaa peräti 5:n viikon matkalla, nyt puoli välissä lomaa:)

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 22.12.2008 - 08:40

En tiedä mikä kiehtoo,mutta eiminua tapaan käydä omatoimi matkoilla,niihin ei kuulu rantalomat,olen muutenkin yliherkkä auringolle,niin sanottu alpiino, tarkottaa ihmisissä ei kestä aurinkoa.Tuli mieleen takavuosina siellä kävivät narkkarit ja muut rikolliset.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.12.2008 - 21:03

Olen kuullut: halpa, ystävälliset ihmiset, aurinko jne. Meillä ei ole vielä mieli sinne tehnyt. Uskoisin että ei teekkää. Pitkän matkan vuoksi ainakaan minua ei viehätä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.12.2008 - 07:13

Hyvät hotellit joissa erinomainen palvelu, ystävälliset ihmiset, aurinko, erilainen kulttuuri, ainoa miinus on pitkä lentoaika.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.12.2008 - 09:47

Ilotalot on ykkönen ja halpa alkoholi, lämmin ilma. Aika perillä niin pitkä, kunnes saa tarpeekseen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.12.2008 - 17:50

Minä olen iloinen kaikkialla, joten se tuskin saisi lähtemään Thaimaahan. Arvelen, että lähtisin sitten, jos olisin käynyt jo kaikkialla muualla (mukaan lukien Egypti) ja haluaisin shoppailla kunnolla. Kuulemma Bangkokissa on tosi tosi tosi halpaa. :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.12.2008 - 09:08

Oletan että halpuus on se juttu muihin vastaaviin lomapaikkoihin verrattuna. Ja kun naapurikin oli siellä niin kyllä mekin... eli ihmiset (osa heistä) ovat laumasieluja.
Itse en ymmärrä koko "taikkubuumia" enkä sinne koskaan mene. Jos olisi maailman se viimeinen lomanviettopaikka, jättäisin väliin siinäkni tapauksessa,

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.12.2008 - 19:59

olen arvellut että vielä on niin paljon ihmisiä joiden naapurit eivät ole käyneet Thaimaassa, siinä jo riittävä syy?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.01.2009 - 00:35

En tunne ketään, joka ei olisi käynyt Thaimaassa. Paitsi minä itse. Toiset menee kun naapuritkin menee, minä jätän samasta syystä menemättä. Ja totta puhuen kumpikaan vaihtoehto ei juuri miellytä.