Paljonko alimpien kylkiluiden poistatus maksaa?

kuka tietäisi paljonko kylkiluiden poistatus maksaa että saisi kapeamman vyötärön?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 23.12.2008 - 07:18

Miksi haluaisit sen tehdä? Ennen naiset poistattivat alimmat kylkiluunsa saadakseen hoikan vyötärön, jos se on syynä niin onnistuu varmaan paljon huokeammalla esim käymällä kuntosalilla. Voin sanoa, että kallista lystiä, hintaa en edes arvaile, voi tiedustella yksityissairaaloista joita löydät netistä, sinulla näyttää olevan tietokone käytössäsi joten ei muuta kuin googlettamaan vaan jos rahasta ei ole kiinni.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 22.12.2008 - 00:38

Oletko tosissasi? Onko kyse terveydestä vai mallin mitoista?Maksaa kai sulla on rahaa kun kyselet tollasta.Paljon maksaa että saisin pienemmäm kalun?Kaipa ne tietää jotka tekevät ko. toimenpiteitä.

Lähteet:
Onko järkee vai ei

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.12.2008 - 08:58

Tuossa eiole mitään järkeä,olet varmaan jo nyt luuviulunlaiha,Virossa varmaan olisi halvempaa,mutta en suosittele sinne menoa .Mutta oletan maksavan jopa 10tuhatta € kaikkine jälkihoitoneen ja komplikaatioineen.Sitten vielä sairaala pakteeri iskee niin suu on mutturallaan kokoloppuiän.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.12.2008 - 13:15

Epäilenpä, ettei tallaisia leikkauksia edes tehdä Suomessa, muita ns. kauneusleikkauksia kylläkin kasvojen kohotuksia, rintojen pienennyksiä ja isontamisia, rasvaimuja, mutta kylkiluiden poisto ei ole sellainen leikkaus mielestäni, eikä lääkärietiikan mukainen, jotta niitä tehtäisiin ilman erityistä lääketieteellisiä kriteereitä (joista tässä tapauksessa ei ole kyse). Yksityislääkäritkään tuskin tähän Suomessa ryhtyvät, mutta ehkä sitten siellä hollivuudissa, jos niin paljon ylimääräistä rahaa löytyy.... asia onnistuisi...

Hoida itseäsi, terveyttäsi ja hyväksy itsesi sellaisena kuin olet; Luojan luomana omana itsenäsi, näin varmasti muutkin näkevät sinut mukavana omana itsenäsi, jos kysyt heidän mielipidettään, eikös?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.12.2008 - 13:45

Rintojen suurennusleikkaukset ja jopa kylkiluiden poistot ovat muotia maailmalla. Ne vääristävät käsityksiä siitä, liikutaanko kauneusleikkauksissa turhuuden markkinoilla vai vakavien inhimillisten ongelmien kentässä.

Kasvojenkohotus leikkaussalissa nukutuksessa toimenpiteiden moninaisuudesta riippuen maksaa 25 000 - 80 000 markan välillä.

Kuvittelisin kylkiluiden poiston olevan vielä kalliimpaa ...................!

www.turunsanomat.fi/extra/?t...0:0:0:0:0:

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.12.2008 - 23:47

ohhoh :O eikös se ollu joku julkkis joka oli poistanu alimmat kylkiluut ja nykyään se ei enää ees pääse itse kunnolla sängystä ylös! en suosittele ees harkitsemista

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.12.2008 - 20:02

et tainut saada paljoa ymmärrystä haaveillesi, etkä saa minultakaan, tule järkiisi ...