Mikä matka on mieleenpainuvin.Olkoon vaikka mummilaan tai ulkomaille

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 22.12.2008 - 21:07

Viimeiset matkat vanhempieni kanssa sairaalan kappelista ruumishuoneelle.

Kysyjän kommentti

Osanottoni

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 22.12.2008 - 01:06

Thaimaan matka lasten ja lastenlapsien kanssa on ollut paras. Nuoret olivat sukelluskoulussa ja me muut retkeilimme pitäen Ao Nangin kylää tukikohtanamme.

Meitä oli 9 henkeä ja kaikki sujui hyvin. Mitä nyt minulta loppui rahat Visakortilta, kun en ollut muistanut nostaa luottorajaa ja Elisalta tuli älytön lasku..... naurua riitti myös kun huomasimme lähtöillallisella, että perheen nuorimmaisella prinsessalla ei ollut hameen alla alushousuja lainkaan. Neiti oli halunnut pukeutua itse... monta mukavaa muistoa jäi elämään perheen yhteisestä lomasta.

Lähteet:
muistelu

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.12.2008 - 07:34

Bulgarian lomamatka matkustimme Ruotsista Varnaan, lasku meni pitkäksi, lentokone meni pitkin kurapeltoa loppumatkan ilman pyöriä . pelastushenkilökunta oli erittäin avuliaita auttamaan matkustajat siiven kautta ulos. vingreso maksoi koko matkan hinnan takaisin ja menimme seuraavana kesänä uudestaan, ajattelimme ettei 2 kertaa voi sattua lento-onnettomuutta meille. Ruotsin lehdissä siitä kirjoiteltiin ja suurenneltiin asiaa, kukaan ei loukkaantunut ,pelästyttiin vaan, sinne tuli seuraavana päivänä Ruotsista terapeutteja ja muita .

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.12.2008 - 09:01

Kanadan matka olimme siellä ja usan puolella ,häämatkalla,3 kuukautta,eli kesä-heinä-elokuu.Ei unodu ikinä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.12.2008 - 12:54

Häämatka Turkkiin, tanssimme ja nautimme toisistamme. Matkan puolivälissä oli maanjäristys keskellä yötä, onneksi asuimme ekassa kerroksessa, joten unenpöpperössä löysin tieni ulos parvekkeen kautta. Kyllä sen tutinan ja säikähdyksen muistaa vieläkin vaikka siitä on jo 20 vuotta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.12.2008 - 05:30

kyllä se on varmasti tää meneillään oleva matka, josta jo kerroinkin sulle aiemmin:). 5 ihanaa ja ei kiireistä viikkoa lämmössä ja auringossa, ei joulu häsmäköitä ja saa vaan nauttia olostaan ja pääsee kerrankin valmiiseen ruokapöytään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.12.2008 - 17:46

Kaikkein parhaiten on jäänyt mieleen matka Express-bussilla Kouvolaan. Sattui olemaan karkauspäivä ja bussissa vain yksi mies ja yli kymmenen naista! Kyllä lensi läppä ja naurua piisasi. :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.12.2008 - 09:12

Vaikea vastata, tosi vaikea. Mitään dramaattista ei ole koskaan sattunut, onnistuneita reissuaj on paljon.
Ehkä parhaimpiin kuului muutaman päivän matka (oli opintomatka) Brysseliin jossa vierailimme Natossa, Parlamentissa ja Komissiossa. Tieto lisääntyi huimasti. Olen sen verran "yhteiskunnallisesti orientoitunut" ja siksi tällaiset reissut ovat mieleen.