Kun nyt lakupiiput kielletään, eikö leikkiaseet pitäisi kieltää myös, ei tarvinne selittää miksi?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 22.12.2008 - 20:18

Taitaa noita kieltoja olla jo kieltojen päälläkin Suomessa. Leikkiaseista sen verran sanoisin että ne kaikki ovat liikaa.
On järkyttävän näköistä kun katsoo nuoria lapsia joilla on ihan oikean näköisiä aseita. Elikkä pitää kieltää pois.

Lähteet:
Oma näkemys

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 21.12.2008 - 23:12

Pojat leikkii sotaleikkejä. Rakentakoot puupyssynsä niinkuin mekin aikoinaan

Lähteet:
Oma nuoruus

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.12.2008 - 09:06

puu pyssyt kunniaan niitä rakennettin nuorena ja hyviä olivt,tehtiin oikein jäljitelmiä. Colt 45,parabellum,ja monia muita.Harmi vaan kun ei säästynyt yhtään muistoksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.12.2008 - 21:11

Myös vesipyssyt. On inhottava, kun saa naamalleen kylmän vesisuihkun. Kyllä pyssy tehdään vaikka sormesta kun sitä tarvitaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.12.2008 - 17:36

Miten tämä liittyy lakupiippuihin? No, mitä pyssyihin tulee, ne on ihan normaaleja leluja. Meillä ei ollut lapsena tosin.. Muistaakseni putken pätkästä tehtiin puhallusputki ja sillä sitten pihlajanmarjoja puhalleltiin.