Voinko saada korvausta,kun tien auraaja työntää lumet juuri kolaamalleni pihatielle???

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 20.12.2008 - 17:18

Se auramies on kuitenkin 'isomman talon' poikia, käräjöinnissä varmasti jäät toiseksi, koeta jos vaikka sopuisammalla konstilla (juttelulla) onnistuisit saamaan jotain helpotusta hommaan

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 20.12.2008 - 16:05

Tuttu tilanne nuoruusajaltani.Eikun kolaamaan taas tie auki.Olisikohan aihetta neuvotella aurausurakoitsijan kanssa.Tuskin siihen kovin helppoa lääkettä on mutta se on valitettavasti monen muunkin ongelma.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.12.2008 - 18:23

Anteeksi nytten vaan mutta mun mielestäni on vähän turhaa ees marista moisesta asiasta,, oisit tyytyväinen että se tie aurataan ja se ei ole suuri homa käydä kolaamassa sitä risteyskohtaa uudestaan.. Vai onko? Meillä ihan sama 'ongelma' mutta en ota sitä vakavasti, kola löytyy pihasta ja akka sekä ukko joka sen kolaa ja se on siinä..

Lähteet:
Oma mielipide moisesta kolaajan ja auraajan välisestä ('ongelmasta')

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.12.2008 - 19:00

Lennu-niminen yleiskone kolaa kiltisti uudestaan auran jälkeensä jättämän kynnyksen. Käyhän se kuntoilusta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.12.2008 - 00:17

kyllä se kuntoiluksi menee ilman sen kummempia korvauksia

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.12.2008 - 11:16

Ei saa asema kaava alueilla omakoti asukas kulma tontilla työntää lumet jalkakäytävältä,kummaltakin sivulta,tontin kohdalta.Onneksi meillä on vain tämä tien suu täällä espoon maaseudulla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.12.2008 - 11:56

Kolaisin mielelläni ilmankin. Asun kerrostalossa, niin ei tarvitse. Kolailen kyllä autoni parkkipaikan silloin tällöin, jos ehdin ensin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.12.2008 - 12:33

Meillä aura-autonkuljettaja poisti aina työntämänsä lumen pihatieltämme!
Fiksu mies.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.12.2008 - 23:41

Et voi, aura-auto teki vain työnsä. Mutta jos siirtäisit sen kolaamisen myöhemmäksi, sitten kun aura on jo mennyt?