onko teitä lapsina hakattu?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 25.12.2008 - 23:47

Selkään saatiin, mutta tuo sana "hakkaaminen" kuulostaa kyllä varsin rajulta.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 19.12.2008 - 22:27

Varhaislapsuudestani ei ole muistikuvaa;tuskin.Myöhemmin vitsa oli kyllä pelotteena ja muistaakseni sitä varovasti kokeiltiinkin.Suvussani kuri on kyllä ollut että joka kuritta kasvaa se kunniatta kuolee. Eli ei ole hakattu!

Lähteet:
Tottakai oma kokemus on lähteenä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.12.2008 - 23:13

kyllä se kuritus taisi jäädä tukkapöllyn asteelle, sitäkin kohtuu harvoin

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.12.2008 - 00:41

Piiska kuului minun lapsuuteeni. Nöyryyttävintä oli kurituksen jälkeinen anteeksipyytäminen. Äitiä piti ottaa kiinni kaulasta ja pyytää anteeksi vaikka en tiennyt mitä pahaa olin tehnyt.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.12.2008 - 00:47

kyllä on hakattu , ja monesti syyttömästi, veljeni tekemistä kolttosista, kun tekijä ei tunnustanut niin kaikki saatiin selkään. omia lapsiamme emme ole hakanneet saatiin se loppumaan , mutta arestia on annettu ja viikkoraha evätty.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.12.2008 - 09:13

en tiedä on ko ihan hakattu,mutta vitsaa on kyllä saanut ja ite on vielä pitänyt hakee se vitsa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 20.12.2008 - 11:41

Ei nyt sentään ihan hakattu, vaikka risusta tulikin takamuksille kun pikkuveli kirosi. Olin muka opettanut. En ollut opettanut, mutta minkäs teit. Jos olisi ollut oikeudenmukaista, niin veljeni olisi pitänyt siitä risusta saada, jos nyt yleensä ketään piti rangaista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.12.2008 - 15:50

Ei kyllä hakattu mutta tukkapöllyt ja vitsaa tuli kyllä ihan melkein viikottain

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.12.2008 - 00:00

eipä hakattu, siitä huolimatta minusta kasvoi ihan yhteiskuntakelpoinen veronmaksaja

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.12.2008 - 11:03

Olen minä piiskaa saanut kun varastin äidin maitorahoja ja ostin karkkia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.12.2008 - 15:46

eipä nyt varsinaisesti hakattu mutta kaikkea muuta mahdollista kyllä joskus jopa ilman syytä