Lakupiiput halutaan kieltää, onko tässä tolkkua?

(ILtalehti 18.12.2008 14:31 (Päivitetty 18.12.2008 17:15)
Lakupiiput häviävät kauppojen hyllyiltä, jos tupakkatyöryhmä saa tahtonsa periksi.

koko juttu:
www.iltalehti.fi/uutiset/200...6_uu.shtml

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 19.12.2008 - 12:31

Ei mitään tolkkua ja lakupiiputhan on hyviä. Ei niitä pidä poistaa myynnistä. Onhan meillä kaupoissa myynnissä mm. neekerinsuukkoja, mustaa makkaraa... Milloinkohan niidenkin poistosta aletaan puhumaan.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 19.12.2008 - 12:49

Neekerisuukot ovat häipyneet,neekerien suojelulain myötä,ne kun ovat harvinaisia maapallolla,mustaa makkaraa vielä saa.Lakupiippujakaan en ole syönyt joskus 80 luvulla.Mulle ihan sama,diabedes kärkyy ovella,

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.12.2008 - 13:22

Asia liittyy varmaan piippujen väriin! Saattaa käydä että vihonviimeinen kielletään jopa mustien vaatteiden käyttö. silloin olen pulassa sillä musta väri vaatteissa sopii minulle ja käytän niitä aika paljon.
Viittaa siis rotuun tuo mainittu väri kait, sama kuin neekerinsuukot herättivät keskustelua. Mitenkähän käy suomen kielen, kielletäänkö senkin puhuminen esim. kouluissa kun siellä on jo luokissa runsaasti muita kieliä äidinkielenään puhuvia. "Hulludella" ei näytä olevan mitään rajoja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.12.2008 - 14:25

Tupakkatyöryhmä sorvaa Eu-direktiivin määräyksiä meille. Ja suomalaiset tottelee kaikkia määräyksiä mukisematta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.12.2008 - 16:16

Tossa eilen otin kantaa että myydäänkö ne tiskin alta vai kielletäänkö.Miten kymmeniä vuosia lakritsimakeinen joka on jo tavaramerkki pitäis kieltää.Sittenhän kaikki makeiset ja tupakkatuotteet pitäisi laittaa piiloon ja lakupiipulle 18v ikäraja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.12.2008 - 16:26

Joo tuolla linjalla olisi loputtomasti töitä, kaupan on paljon sellaisia nakkeja, jotka näyttävät ihan pikku sikareilta, eiköhän nekin pitäisi poistaa myynnistä ?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.12.2008 - 17:48

Lakupiippujuttu muistuttaa lähinnä farssia. Saman kaavan mukaan kaupat ja muut paikat ovat täynnä epäilyttäviä tuotteita. Jo kauan on ilmassa ollut merkkejä siitä, että ns. talonpoikaisjärki on katoava luonnonvara ja mahdollisesti tuleva "lakupiippupäätös" vain vahvistaa asian.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.12.2008 - 18:07

Onhan siinä tolkkua kieltojen maailmassa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.12.2008 - 18:36

Ei tolkkua,,,Se on vain päättäjien ehotus....Turhaa laaritterua

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.12.2008 - 15:44

Ei mitään mieltä. Päättäjillä ei nyt oikein ole asiat kunnolla vaakakupissa. Maailmassa on paljon vaarallisempiakin asioita roppakaupalla, ja harmiton makeinen otetaan syyniin? Hölmöä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.12.2008 - 11:06

Onhan se rumaa kun yksivuotiaalla roikkuu piippu suupielestä ja naama on ihan musta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.12.2008 - 00:30

Aika pelottavaa ajatella millaisia ihmisiä noissa työryhmissä istuu. Tämä nyt on vielä pieni asia, mutta entä sitten kun ne pääsevät jonkun oikeasti merkittävän asian kimppuun...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.12.2008 - 23:54

Siellä on taas yksi työryhmä, jota ei voi lakkauttaa, vaan sille pitää keksiä jotain duunia, niin tällaista siitä seuraa.