Ärsyttääkö sinua kun puhelusi menee vastaajaan?

Yritin juuri soittaa eläinlääkärille, niin vastaaja oli taas päällä. En koskaan sano mitään vastaajaan, vaan lopetan puhelun.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 19.12.2008 - 10:25

Kyllä, työasioissa kohtaa silloin tällöin paikkoja joissa ei koskaan ole ketään. Ovat erilaisia yhdistyksiä jotka myyvät tuotteitaan mutta puhelinpalvelussa ei ole ketään!!

Lähteet:
oma kokemus

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 19.12.2008 - 10:30

kyllä se ärsyttää, mutta on tilanteita jolloin on pakko pitää vastaajaa päällä esim. eläinlääkärin vapaapäivä, yleensä vastaajassa on neuvoja miten saa yhteyden ko. henkilöön.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.12.2008 - 11:25

kyllähän se ärsyttää, mutta vielä enemmän ärsyttää kuunnella kymmeniä minuutteja sitä pimpeli pompeli jonotus ääntä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.12.2008 - 11:37

Ei se sinällään ärsytä jos tietää tai voi arvata että henkilöllä nyt on huono hetki ettei pysty vastaamaan. Sellaiset ärsyttää, jos soittaa pitkään ja lopuksi se menee vastaajaan kun toinen ei vaan satu vastaamaan. En koskaan jätä viestiä sellaisiin. Viestin jättäminen tuntuu tyhmältä yksinpuhelulta, jonka joku toinen pääsee kuuntelemaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.12.2008 - 11:49

Ei ärsytä,pikemminkin se kun jättää jonkun pikku viestin vastaajaan ,niin soitetaan takasin eikä kuunneltu viestiä.Pitäisi olla jätä nomero tähän soitamme takaisin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 19.12.2008 - 14:40

Ei se ärsytä. Onhan aina tilanteita, ettei voi vastata. Jätän usein viestin vastaajaan, ja sitten soitto tulee minullepäin. Säästän puhelinlaskussakin tällä tavalla. En ole pihi, mutta köyhä kylläkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.12.2008 - 16:22

Sitävartenhan vastaajat ovat.Joko kyseinen henkilö ei ole puhelimen ääressä tai on estynyt vastaamaan.

Lähteet:
Itselläni vastaajassa viesti joka kertoo kenen pvastaajaan puhelu ohjautuu

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.12.2008 - 18:30

Ei ärsytä.

Eläinlääkäri oli varmaan suorittamassa jotain toimenpidettä eikä voinut vastata. Mielestäni oli asiakasystävällistä laittaa vastaaja päälle siksi aikaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.12.2008 - 18:38

Sehän on vastaajan tarkoitus, jos ei kerkiä tai pysty vastaamaan niin jättää toiselle viestin vastaajaan...Ei ärsytä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.12.2008 - 17:39

Jos omalla asialla ois kiire, niin siloin ärsyttää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.12.2008 - 00:15

riippu nyt vähän asiasta, ei yleensä ärsytä vaan jätän viestin, mutta jos on kyse numerosta josta pitäisi saada palvelua, niin silloin kyllä tulee näppylöitä ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.12.2008 - 11:11

Ei ärsytä. Jätän mielelläni lyhyen viestin tai toivotuksen yksityishenkilönkin vastaajaan.