Mihin häipy Mozilla Firefoxin yläreunasta pikavalinnat.Niin sanotut tool bar;it

Kun oliko lennu sanoi hän käyttää vain mozilla firefoxia,niin kokeilin sitä ,se oli ollut jonkin aikaa käyttämättä nyt kun otin sivun esiin niin ylä palkki oli tyhjä.

Lisätty: 19.12.2008 - 12:06

Anonyymin ojeella tuli suurin osa takaisi.Kiitos

Lisätty: 19.12.2008 - 12:11

Tarkoitin ,edellinen seuraava,sekä,kiertonuoli, x, koirankopin näkönen,ja tuo ,haku palkki joho kirjoiteetaan haku, kissanainen.

Avainsanat: mozilla firefox. google chrome opera internet explorer

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vieras
Vastattu: 19.12.2008 - 10:11

Näytä > Työkalupalkit > Kirjanmerkkipalkki

Kysyjän kommentti

opin jotain

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 19.12.2008 - 10:12

minulla se päivitti uuteen versioon eilen,

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 19.12.2008 - 10:15

Ei ne ole minulta ainakaan hävinneet mihinkään, jos tarkoitat noita tiedosto, muokkaa, näytä, sivuhistoria ym. yläpalkin tekstejä. Ja muita yläpalkkeja ei ole ollutkaan tällä koneella. Voipi olla, etten ymmärrä mitä tarkoitat. Mutta näin minulla.

Lisätty: 19.12.2008 - 14:33

Ei ole hävinneet nekään, ja huomasin, että oletkin jo saanut ainakin osan niistä takaisin. Siis kaikki hyvin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.12.2008 - 14:29

Joo, maarit sen sanoikin. Firefox päivitti uuden version pari päivää sitten ja siihen olisi saanut lisäosiakin.