miten tämä lama vaikuttaa taloudessasi

minulle verottaja laski 4 prosenttia verotusta ensi vuodeksi.

Avainsanat: lama

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vieras
Vastattu: 19.12.2008 - 10:09

Eipä tuo ole vielä vaikuttanut mitään, ja tuskin pahemmin vaikuttaa, ellei ruoan hinta nouse taivaisiin. Pilvissähän se jo on. Muita kuluja kun ei juurikaan ole tällaisella vanhalla yksin elelevällä ihmisellä.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 19.12.2008 - 09:20

Saa nähdä kuitenkin sain lomautus ilmoituksen ,marraskuun lopulla,että tulot ainakin hupenee,samoin menot kutistuu minimiin,

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.12.2008 - 10:21

omaa talouttani keikuttelevat ihan muut asiat, jos lamalla on siihen jotain vaikutusta, se on niin vähäistä ettei sitä kyllä edes huomaa (näin nyt, jatkoa en viitsi edes ruveta arvailemaan)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.12.2008 - 10:28

Enpä usko että mitenkään. Luultavasti saan muutamia palveluita entisä edullisemmin. Säästän tietysti hieman enmmän kuin muutoin. En ole tuhlari luonteeltani eikä mitään isoja hankintoja ole näköpiirissä juuri nyt.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.12.2008 - 11:27

eipä ole vielä tullut ilmi mitään merkittävää

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.12.2008 - 14:37

Minun purttani keikuttaa enemmän muut seikat kuin lama. Sairauden hoitoon ja siihen liittyvien palveluksien ostoon on meillä varauduttava ja pantava osittain kulutusta pienemmälle eli säästettävä tulevan varalle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.12.2008 - 17:55

Ei toistaiseksi mitenkään.Aika näyttää.Täytyy yrittää varautua mikäli se on pitkäkestoinen ja syvä. Täytyy vain seurata miten tilanne etenee.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.12.2008 - 18:08

Ei mitenkään näillä näkymin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.12.2008 - 11:13

Uskoisin ettei mitenkään, jos en itse tahdo pihistellä omissa kulutustottumuksissani

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.12.2008 - 22:55

Toistaiseksi ei mitenkään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.12.2008 - 17:07

Ei se mitenkään muuten vaikuta kuin, että vuokraa korotettiin 30 euroa!
Kaikki vaan maksaa eikä lama mitään muuta. Oli lama tai nousukausi, minulla menee aina samalla tavalla. :P

Lähteet:
Oma kokemus