Missä tämmönen juttu oli.Somebody come here to sit and think,But I come here Do shit and sthink.

Helsinki vuonna 1975.

Lisätty: 19.12.2008 - 09:40

KIRjotus virheitä voi olla joko ne oli siellä tai muisti pätkii ,en tarkastanu oikei kirjutusta,vaan tempasin hatusta

Lisätty: 19.12.2008 - 11:38

Arvasit oikein maarit3 rautatieaseman vessassa.

Avainsanat: do by or not do by

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 19.12.2008 - 10:15

missä vessassa tuo oli, rautatieaseman hyviä aforismeja, aika kuluu hyvin niitä lukiessa.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 19.12.2008 - 09:32

... joku on tullut tänne istumaan ja ajattelemaan, minä tulin tänne paskalle ja haisemaan ... kaitpa tuo oli jonkun etyk-ihmisen suuria ajatuksia .. (pari kirjoitusvirhettä vähän meinas hämätä)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.12.2008 - 21:05

väviisaan kanssa samoilla linjoilla. Juice Leskinen.Osana tekstistä: toiset tulee tänne ja uppoo filofiiaan, minä paskalle tulen ja haisemaan...