moi, minulla on lapsi ja haluaisin kysyä että mikä on paras ikä aloittaa seksi elämä?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 18.12.2008 - 21:08

En ymmärrä ihan kysymystä. Jos sinulla on jo lapsi, olet aloittanut seksielämän luullakseni.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 18.12.2008 - 21:18

Lennu jo vastasi osaltaan asiaan jota ajattelin.Mikä on paras ikä. Onko sitä? Sanoisin että alaikäisyyden jälkeen harrastaen suojattua seksiä. Parasta ikää tuskin kukaan pystyy määrittelemään. Miksi kysyt?

Lisätty: 18.12.2008 - 21:46

Onneksi kysyit kun en enää muistanut miksi juossa naisten perässä. Sehän on se 50 villitys.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 18.12.2008 - 23:16

Tarkoitatko kenties lapsesi seksielämän aloittamista? Ei ole määritelty mitään parasta ikää. Nykyisin nuoret aloittaa seksin harrastamisen melko aikaisin, verrattuna omaan aikaani. Mutta silloin olikin eri aika ja eri tavat kun olin nuori. Jos tai kun hän sen aloittaa, niin kerro ainakin suojautumisesta tauteja ja ei toivottua raskautta vastaan. Kyllä nykynuoret tietävätkin paljon asioita, mutta kertaus on opintojen äiti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.12.2008 - 13:34

jos lapsesta on kyse, niin vanhempien mielestä se alkaa lähes aina liian aikaisin tapahtuipa se sitten missä iässä tahansa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.12.2008 - 18:11

Luulisin, että useimmilla on silloin paras ikä seksielämälle , kun aloitta sen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.12.2008 - 21:19

Seksielämä ehdottomasti EI ALAIKÄISILLE!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.12.2008 - 15:35

Kuitenkin nuoret aloittaa seksielämän just silloin kun niistä itsestä siltä tuntuu. Vanhemmilla ei ole juurikaan keinoja estää nuorta harrastamasta seksiä, mikäli nuori niin itse haluaa. Ikuinen kotiarestikaan ei ole häävi vaihtoehto :) Ikä ei välttämättä merkitse niin paljoa, kuin se, kuinka kehittynyt nuori on. Ja tietenki vanhempana toivoo, että siinä vaiheessa nuorella on niin paljon järkeä päässä, että osaa suojautua ei toivotulta raskaudelta ja sukupuolitaudeilta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.12.2008 - 11:26

Opasta lastasi ajoissa suojautumaan ja ehkäisemää. Sinulta hän ei tule kysymään milloin saa aloittaa vaan tekee itsenäisesti.