Mitä mieltä olette että RAY:n pelit voidaan maksaa kortilla?

Avainsanat: ray

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vieras
Vastattu: 18.12.2008 - 23:52

Pahalta tuntuu moinen juttu. Siinä herkästi peliriippuvaiset pistää saman tien tilin nollille. En ole valmis hyväksymään kyseistä muutosta.

Kysyjän kommentti

Samoilla linjoilla ollaan näköjään kaikki kantaaottaneet.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 18.12.2008 - 20:52

Mmjaa-a, vaikea sanoa. Itse en ainakaan ikinä käyttäisi korttia pelikone-valuuttana, koska rahan vaihtaminen nyt ei yleensä ole mikään ongelma. Kaupan pelikoneilla pelattaessa asialla tuskin on paljon merkitystä, mutta jos miettii vaikkapa laivoja, luottokortti pelivaluuttana ei kuulosta kovin turvalliselta. Laivoillahan usein ryypätään, joten viina yhdistettynä peliriippuvuuteen ja pankkikorttiin jolla pelit voi maksaa = erittäin arkaluontoinen yhdistelmä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.12.2008 - 00:00

En pidä ajatuksesta lainkaan. Suomessa on jo nyt melkoinen määrä ihmisiä (kaiken ikäisiä), jotka pelaavat kaikki rahansa automaateilla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.12.2008 - 08:05

Paras ratkaisu olisi laittaa ne peliautomaatit kokonaan pois, niin ei tarvitsisi niin montaa ihmisryhmää holhota joilla on riippuvuus johonkin asiaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.12.2008 - 10:49

Tosi paha, edistää varmaan peliriippuvuutta. Itse en pelaa mitään rahapelejä.

Lisätty: 19.12.2008 - 10:51

Ihmetteln myös sitä kuinka iäkkäät ihmiset satsaavat esim. lottoon isoja summia rahaa, 100 e per kerta. Myös pelikoneet esim. joidnekni markettien auloissa ovat ahkerassa käytössä iäkkäiden keskuudessa.

Lähteet:
omat näköhavainnot

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.12.2008 - 13:38

ei hyvä, rahan konkreetisuus katoaa ja ongelmat senkun kasvaa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.12.2008 - 11:34

jos pelaisin ei tiedä vaikka korttia käyttäisin, onneksi en pelaa ja on väärin houkutella muitakaan pelaamaan äin helpolla.