mitä tarkoittaa englannin kielen lausahdus "put me on" ?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 18.12.2008 - 19:53

Koska ilmeisesti biisin sanoituksista on kysymys niin veikkaisin että "put me on"illa on sama merkitys kuin "turn me on"illa.
Esim. "You turn me on" = (vapaasti suomennettuna) saat minut syttymään

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 18.12.2008 - 19:06

Put me on = 'Laita levy (äänilevy?) päälle', perustelut: koska viihde ja musiikki kategoriana...hmmm...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.12.2008 - 23:59

No, jos kyse on ns. arkikielestä, se tarkoittaa kauniisti sanottuna "ollaaks sillain". :)
Tässä tieteskin oletan, että put me on tarkoittaa suunnilleen samaa kuin take me on. :D

Lähteet:
Omituinen huumorini

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.12.2008 - 11:43

Tulee mieleen sellanen että "yhdistä minut", mutta tuo "turn me on" -selitys vaikuttaa myös osuvalta. Missähän yhteydessä tää on?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.01.2009 - 10:43

Laita mut päälle =)