Miksi tällainen nettisivu on olemassa?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 18.12.2008 - 08:34

JOO tämä on ihan kiva ja positiivinen sivu tai onhan tässä enemmänkin sivuja.On tuolla netissä paljon turhempia sivuja,ainakin mun mielestä.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 17.12.2008 - 22:00

Miksi ei? Voidaan olla samaa "perhettä". Hakea tietoa ja jakaa sitä. Ajajnkulua myös! Nettesivuja on paljos. Mistä moinen kysymys? Myös siksi että anonyymit voivat kysyä jos todella kiinnostaa.

Lähteet:
?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.12.2008 - 01:31

Tämä nettisivu on olemassa sitä varten, että matkailusta kiinnostuneet ihmiset voivat jakaa kokemuksiaan ja saada mukavasti vinkkejä toisilta. Siinä samalla tutustuu uusiin ihmisiin.

Tämä on mukavaa ajanvietettä. Samalla oppii uusia asioita. Tai minä ainakin olen oppinut paljon tänä lyhyenä aikana minkä Napsussa olen ollut. :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.12.2008 - 01:41

Kivahan täällä on Napsutella. Mutta olisi kiva saada tietää jotain tämän foorumin ylläpidosta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.12.2008 - 11:38

sinullekin tuli mahdollisuus kysyä ..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.12.2008 - 18:19

Siinäpä pulma

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.12.2008 - 00:23

No juuri siksi, jotta sinä kysyisit. Oikeasti minä uskon, jotta tässä yritetään luoda jonkinlaista brändiä, tavaramerkkiä, julkisuutta, nimeä jne.