nuoruus aikanani fanitin the ramones bändiä , mitä heille on elämässä käynyt. onko tietoa.

muitakin oli Santana, aerosmith, u2 whit bb king

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 17.12.2008 - 17:24

Vuonna 1996 Ramones julkaisi livealbumin Greatest Hits Live. Seuraavana vuonna, 1997 julkaistiin vielä toinen livelevy, We're Outta Here!, joka sisältää bändin viimeisen keikan taltioituna. Samana vuonna The Ramones hajosi 23 vuoden uran jälkeen.

Viimeisen pisteen Ramonesin elolle teki Joey Ramonen kuolema imusolmukesyöpään vuonna 2001, jota seurasi alkuperäisbasisti Dee Dee Ramonen kuolema heroiinin yliannostukseen vuonna 2002 ja kitaristi Johnny Ramonen kuolema eturauhassyöpään vuonna 2004.´Surullinen loppu aikansa ihanalle bändille`

Lähteet:
www.wikipedia

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 18.12.2008 - 01:37

Ramonesin musiikki elää. Nykynuoret fanittavat sitä nyt. Telkusta tuli muutama kuukausi sitten dokumentti Ramonesista.

Bändi eli vain hetken, mutta muutti musiikkia rajusti ja sen takia heidän musiikkinsa elää yhä!