Lähes puolet naisista pitää internetiä tärkeämpänä kuin seksiä ! Onko näin?

(Digitoday 13.12. klo 17:51) Intel tutki verkon tärkeyttä kuluttajille: 46 prosenttia naisista on mieluummin ilman seksiä kuin internetiä kaksi viikkoa, tutkimus paljastaa.

www.digitoday.fi/yhteiskunta...0832219/66

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 17.12.2008 - 23:03

Onneksi tämä parempi puolisko ei ymmärrä tietotekniikasta mitään! Enkä opeta jos ei oo pakko.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 16.12.2008 - 11:29

Olen kyllä jäävi vastaamaan tähän kysymykseen (vanha sovinisti), mutta vastaan kuitenkin.

Vastaukset tuohon kysymykseen riipuvat paljon siitä minkä ikäisiltä asiaa kysytään. Oman ikäluokkani naisista (jotka ovat vielä ihan kohtuullisesti kiinostuneita seksistä) yli 60 % ei käytä ollenkaan tai ainakin ihan minimaalisen vähän internettiä, eli ainakaan tässä ikäluokassa esitetty väite ei pidä paikkaansa.

(kyse ei ole osaamattomuudesta vaan siitä että arvot on järjestyksessä)

Lähteet:
kaikki se mitä olen lukenut ja kokenut

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.12.2008 - 11:47

Hih, tosiaan olisi kiva tietää minkäikäisiltä asiaa on kysytty. En lukenut linkkiä kun huvitti tämä toteamus.

Joku nuori nainen ei voi elää ilman huulipunaa tai ripsiväriä. Jos nykynuorille internet on muodostunut yhteydenpitovälineeksi kavereihin niin eihän siitä voi luopua. Tällaiset ovat vielä niin nuoria, että aktiivinen sukupuolielämä ei ole vielä alkanutkaan.

Lähteet:
Mutu-tieto

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.12.2008 - 11:50

minulle ainakin kyllä se yhdessä oleminen toisen ihmisen antama lämpö ja hellyys on tärkeämpää kuin tämä kone.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.12.2008 - 12:05

Se ei meillä ainakaan pidä paikkaansa,vaimo katsoo tätä konetta alle tunnin päivässä.Jos joku pitää sitten konetta parempana vaihtoehtona,niin se ei minulta ainakaan ole pois.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.12.2008 - 19:24

Se ei kyllä ole totta!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.12.2008 - 20:37

Itse en ainakaan vaihtaisi seksiä tähän tietokoneeseen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.01.2009 - 18:05

Kaikenmoisia testejä ja tutkimuksia tehdään mutta uskoo ken uskoo. Monikohan nainen lähtee autiolle saarelle pc mukanaan jos mies vaihtoehtona???