Olenko hyvä koulussa

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 15.12.2008 - 21:38

Jos olisin opettajasi, niin näin vähäisillä taustatiedoilla kuin tässä Napsussa sinulla on, (eikä vielä kokeitakaan ole täällä ollut. heh..) sanoisin, että en voi tietää ainakaan vielä, oletko hyvä koulussa..

Annapa vähän lisää tietoa, mitä tarkoitat kysymykselläsi, etkö mielestäsi ole hyvä, vaikka teet parhaasi, vai kuinka asia on?

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 16.12.2008 - 09:07

Vaikea arvioida näillä tiedoilla,mutta jos olet pärjännyt esimerkiksi kokeissa hyvin ehkä olet hyvä koulussa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.12.2008 - 11:18

sitä minäkin aikanaan ihmettelin, ope osas kertoa (karun) totuuden, niin varmaan sinullekin, kysäse opelta

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.12.2008 - 16:50

Miltä itsestäsi tuntuu? Oletko tyytyväinen? Älä pyri täydellisyyteen niin vältyt turhilta paineilta.Lue läksysi, tee tehtäväsi, pyydä apua tarvittessa ja harrasta, liiku.Vatstapainoa koululle.Pidä yhteittä kavereihisi ja muista että näitä kaikkia asioita ei kannata yrittää samana päivänä vaan sopivassa suhteesa miltä itsestäsi tuntuu :-)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.12.2008 - 19:26

Riippuu siitä mitä siellä teet.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.12.2008 - 17:36

Riippuu siitä, miksi aiot isona tulla. Huonolla keskiarvolla ei oo vara valita opiskelupaikkaa, mutta jos tavoitteet ei oo korkealla niin oot just hyvä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.12.2008 - 21:30

Vaikea sanoa jos et anna vinkkejä. (esim: Olen hyvä kokeessa mutta miten pystyn seuraavaan?`´) No oppimalla mutta kysy opettajaltasi oletko hyvä koulussa. En minä osaa sanoa ootko hyvä koulussa kun et anna vinkkejä. ;(