Kannattaako vuokrata autoa kanarialla, playa del inglesissä. Viikon matka. Vai onko bussi parempi vaihtoehto tai taxi ?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 15.12.2008 - 13:12

Kanarialla kyllä pääsee ihan tarpeeksi kiertelemään busseilla ja miksei taksillakin. Taksin käyttö saattaa tulla halvemmaksikin kuin auton vuokraus, ainakin paljon huolettomampaa, ja lomallahan sinä olet, vai mitä?

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 15.12.2008 - 15:23

Etäisyydet eivät ole pitkiä siellä. 2 vuotta sitten 4:llä eurolla ajoi Teneriffalla kaupungin laidata laitaan.Kuten edellä mainittu taksi on paljon huolettomampaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.12.2008 - 16:40

Busseja menee tiuhaan tahtiin eivätkä eroa juuri suomen hinnoista. Taksit taas ovat älyttömän halpoja. Vuokra-autosta joutuu kantamaan huolta ja se saattaa myös tulla kalliimmaksi, joten suosittelen erityisesti taksin käyttöä sen huolettomuuden vuoksi! Matkan järjestäjien sivuilta löydät hinnastoja ja aikatauluja, sekä teiden kunnosta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.12.2008 - 18:25

Taksi, taksi. Linja-autot tupaten täysiä ja kuumia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 27.12.2008 - 02:08

No ilman muuta auto kannattaa vuokrata. Auton vuokraus on Kanarialla edullista ja kyllähän henkilöautolla kierrellessä saa paljon enemmän irti paikasta. Itse oon käynyt kymmenisen kertaa ja aina on auto vukrattu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.01.2009 - 17:19

ei kannata. vuokraa potkulauta.