miten kohottaa hauislihasta hyvin?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 15.12.2008 - 16:00

jumppaamalla, jumppaamalla!

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 15.12.2008 - 13:08

luonnonmenetelmillä, harjoittele ja pullistele

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.12.2008 - 14:24

osta intersportista painot meet kotii nostat joka ilta ja sit käyt kehitämässä fyysistäki kuntoo ja nostelet vaikka tukkeja samalla.. niin voin luvata että kyllä tulee hauista.
kokemuksia on meikäläiselläki

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.12.2008 - 16:27

Jos haluat isot hauis-, rinta- ja vatsalihakset niin hommaa kotiin penkki ja käsipainot:

Tee vaikka kerran viikossa sarjat:
Penkki: 3-4 sarjaa x 8-12 toistoa
Hauiskääntö käsipainolla tai tangolla: 3-4 x 8-12
Istumaannousuja lisäpaino rinnan päällä: 3-4 x 8-12

Alussa voit tehdä vaikka pari kolmekin kertaa viikossa, jos keho tuntuu palautuvan hyvin ja treeni etenee.

Ruokailu/ravinto myös tärkeää...

Lähteet:
forum.harjoittelu.net/viewtopic.php?id=444

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.12.2008 - 10:03

Kuuskymmentä luvulla eli viime vuosisadalla,oli uskomus,että pullolla hakkaa lihaksia ,niin ne kasvaa isoiksi,sitten me veljen kassa reenattiin painoilla ja käten väätökilpailuja pidettiin,ja kaiken aikaa reenattiin,se on muuten kovaa työtä jos meinaa kasvattaa hauista.Mutta kyllä ne kasvaa kun jokapäivä reenaa.Sitten kun oli kulunut noin5 vuotta niin olihan meillä aika isot lihakset,se oli muuten body bildinkiä,nimeltään se harrastus,sitten tultiin tänne helsinkiin töihin,pukukopissa vaatteita vaidettiin niin toiset kysyi miten teillä on noin komeat lihakset,ei keretty vastata,kun osa porukasta sanoi jätkät on pullolla hakanneet,ei saatu suun vuoroa kun ne väitti niin kiihkeästi,

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 20.01.2009 - 19:34

punttia,punttia