onko sinulla lemmikkiä

minulla on

Avainsanat: kissa koira hevonen

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 15.12.2008 - 12:44

kyllä on koira se on mukava eläin,kissoja on myös ollut ,mutta niiden aika meni pois,kun tulivat niin vanhoiksi,melkein 20 vuotiaaksi elivät 3 kissaa,

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 15.12.2008 - 13:58

Minulla on 2 tyttö kissaa , 4 vuotiaita toinen on pitkäkarvainen norjalainen ja toinen lyhytkarvainen kuten siamilainen, ne ovat sisäkissoja ja erittäin vaativia ruokansa suhteen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.12.2008 - 14:27

Minulla on kaksi kissaa poika ja tyttö aiti ja poika,sippu, kössi.
sippu kyllä vähän laihempi kun kössi
äiti on sippu

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.12.2008 - 15:03

Pistin linkin samantyylisestä kysymyksestä, joka on Napsussa esitetty jo, sielläpä on miun vastakseni. :)

www.napsu.fi/vastaukset/kysymys/4079

www.napsu.fi/vastaukset/kysymys/4364

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.12.2008 - 16:00

tyttömarsu ja poikakoira

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.12.2008 - 16:41

Minulla on kaksi rottweileriä, uros ja naaras!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.12.2008 - 17:25

yksi kissa, kaksi koiraa ja yksi kilpikonna.. ja nyt ois tulossa yks kissa ja koira ja pari marsuu lisää...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.12.2008 - 17:27

Kaksi kissaa; naaras n. 5v. ja uros 1,5v (uros leikattu kesällä), sisäkissoja, naaras teki pentuja (6kpl), joista kaksi jäi eloon (oli yksinään eka kertaa synnyttelemäs kun olin töissä). Pennut luovutusiässä helmikuua ens vuoden alussa, menee varmaan sukulaisille... Ihania ja viisaita ovat, paitsi nyt töistä tultuani en löydä mistään sitä harmaata kisupentua, toivotaan ettei toi kissaisä on vaan tehnyt sille mitään kun itekin vielä 'kakara' ja haluaa leikkiä elävillä leluilla, huh...huh... p.s. ja tällä synnyttäneellä naaraalla alko uus kiima-aika just eilen, et sillee...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.12.2008 - 18:29

On niitä joita sanotaan silakoiriksi sängynalla. Vitsi ,vitsi

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.12.2008 - 19:05

Ei koska olen allerginen kaikille karvaisille eläimille,,,

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.12.2008 - 20:33

Koiruus

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.12.2008 - 04:17

tätä on taidettu kysyä josku aiemminkin, mutta lemmikeistähän on aina kiva puhua:). kotoa löytyy 4 suloista kissa poikaa, 1 maatiainen ja 3 rotukissaa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.12.2008 - 00:11

Minulla on kaksi kania, poika ja tyttö. Ne ovat enemmänkin perheenjäseniä kuin pelkkiä lemmikkejä. :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.12.2008 - 14:40

meillä on 2 kissaa. Toinen on maine goon ja toinen on eurooppalainen eli tavallinen kotikissa. tämä maine goon on 4v ja eurooppalainen on 7v.

Lähteet:
olen kirjoittanut tästä punaruskeasta uros kissasta sen jalkojen kuivumisen vuoski. älkää enää kirjoittako siitä koska kissan jalat ovat jo terveet. se ei ole sairas.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.12.2008 - 18:05

Paksu marsu kuikuttamassa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.12.2008 - 17:26

mulla on 7 kalaa niit on ollu 10 mut 3 kuoli sit mulla on ollu myös yks hamsteri

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.12.2008 - 19:33

Minulla on kissa ja sen nimi on Musija, sit mulla on koira ja chinchilla.. Jos et tieä mikä se on niin laitan joskus kuvan siitä mutta se hieman muistuttaa oravaa.. Sen nimi on muuten Tsipi. Ja koiran nimi on Jessica.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 23.12.2008 - 20:19

1 suomenajokoira

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.12.2008 - 19:18

meillä on yks koira ja kolme kissaa kohta kaks

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 25.03.2009 - 17:59

minulla on 39 eläintä.