oletteko kärsineet,insomnia;sta, muistaakseni olette

ainakin osa napsulaisista

Avainsanat: olkaa rentoja ja nauttikaa olemisesta

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 15.12.2008 - 10:52

En ole, en mistään näistä ….

____________

insomnia unettomuus ¶ Nukahtamisvaikeus, katkonainen nukkuminen tai heräily.

_________________

Insomnia oli kiiminkiläinen thrash metal -yhtye, joka toimi aiemmin nimellä Mengele. Yhtye vaihtoi nimeä, koska he kyllästyivät siihen, että ihmiset luulivat heitä uusnatseiksi. Insomnia ehti julkaista ennen hajomaistaan yhden EP-levyn nimeltään Insomnia. Vuonna 2002 yhtye teki paluun nimellä Wengele.

Kysyjän kommentti

nykyjään idols laulu

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 15.12.2008 - 11:22

Minä ainakin kärsin siitä täydenkuun aikaan. minun sisäinen kelloni häiriintyy muutamaksi yöksi silloin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.12.2008 - 16:54

jep. täysikuu haittaa muakin..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.12.2008 - 17:39

Nukahdan het kohta kun pääni tyynyyn painan, mut joskus sit saatan heräillä aamuyöstä, dg: joko naapurit pitää meteliä tai itellä jkv huolia alitajunnassain... eli en voi sanoa kärsiväni. ko. somniasta..heh..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.12.2008 - 18:37

En kärsi, mutta stresattuna heräilen aamuyöstä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.12.2008 - 22:41

Äänentoistolaiteet voi laittaa aina asentoon off.Usein yöllä herää samoihin aikoihin ja varsinkin jos on aamulla joku tärkeä asia hoidettavana niin vastaukseni on kyllä.