Oletteko saaneet koskaan Napsun ylläpidolta vastausta palautteeseen tai muuhun viestiin?

Lähetin jokin aika sitten viestin ylläpidolle. Kyselin siinä miten voi olla mahdollista, ettei omista matkavinkeistä voi poistaa mm. kahteen kertaan menneitä tietoja. Vastausta ei vain kuulu ja aika kuluu.

Avainsanat: napsu ylläpito palaute

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 15.12.2008 - 08:19

Kyllä olen kun laitoin napsuun kysymyksen niin huvikseni muotoilin sen niin ettei se ollut kysymys moudossa,niin se häipyi heti tuosta sivulta, laitoin sen vielä parikertaa uudelleen,niin se häipyi jokakerran.Sitten ajattelin olkoon,ja menin muille sivuille,vilkasin sähköpostia niin siellä oli viesti ylläpidolta,muotoile se lause kysymys muodoon.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 15.12.2008 - 09:00

Olen saanut napsulta palautetta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.12.2008 - 10:07

Olen muutaman kerran laittanut palautteisiin kommentteja Napsun teknisistä vioista, puutteita ja toimintahäiriöistä. Vastaus on tullut joka kerta, useimmiten saman päivän aikana.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 15.12.2008 - 10:23

En ole viestittänyt mistään mutta hämmentää kyllä se että ajoittain ei napsu tunnista minua, nyt taas sellainen tilanne.

(Ahmat12)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.12.2008 - 10:55

ei oo tullu ainakaan tähän mennessä..:)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.12.2008 - 12:41

kysymyksiin on vastattu (1-3 vrk)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.12.2008 - 16:04

eipä ole koskaan tullut napsulle naputeltua joten ei.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.12.2008 - 17:45

Olen 'aika useinkin' välillä 'kirjeenvaihdossa' Napsun ylläpidon kanssa, mistä syystä milloinkin (ks. yst. valperin vastaus + muut omat syyt, joista välil täytyy kommentoida).

Vastaus tulee yleensä suht nopeesti heilt, mut ymmärtää täytyy et sielkii varmaan erilaisia kiireitä, ja riippuupi tietty siit palautteen/virheen/kommentin kiirellisyydestä noin yleensäki, luulen ma, ja voipha sinne laittaa uudenkin viestin samast asiasta (joskus iteki laittanu, ko niin malttamaton oon) ja vastaus kyl tulee uson mie...

Lähteet:
omakohtaset kokemuksein Napsun ylläpidosta/vastauksista

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.12.2008 - 18:39

olen ollut yhteydessä virheistäni ja saanut .

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.01.2009 - 18:05

Olen saanut ja hyvin pelaa palautteen tulo.