Mitä toivot joululahjaksi? Mikä tuote tai hyödyke on sinun suurin toiveesi?

Lapsilta aina kysytään mitä he tahtoisivat saada lahjaksi, miksei siis aikuisiltakin. :)
Toivoisin, että kertoisitte todellisia toiveita. Ei mitään semmoista, että maailmassa olisi rauha ja kaikilla hyvä tahto. Nehän ovat itsestään selviä toiveita. Samoin kuin se, että jouluna olisi lunta. Saahan niitäkin toivoa. Itsekin toivon lunta jouluksi.

Lahjaksi toivon (salaa) kasvikuivuria. :P

Avainsanat: toive joululahja tavara hyödyke

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 14.12.2008 - 20:54

Sellainen salainen toive (toivottavasti ei ikinä toteudu) on sellainen pikkainen puutarhatraktori ,jolla leikkais nurmikkoa, kaivais ojaa ja aurais/harjais lunta.

Sitä en tosiaankaan tarvitse näillä 'tiluksillani' , jossa jaksan vielä ihan hyvin tehdä kaikki nuo hommat käsipelillä, mutta olisihan se niin kiva peli .....

ps. tätä ette sitten kerro edes pukille!

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 14.12.2008 - 20:38

rahaa ja joku culture clubin cd. lahjatoiveet vaihtuu melkein kerran viikossa joten nämä tälläkertaa :D

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.12.2008 - 20:49

Joulupukilta toivon lahjaksi tänä vuonna: mukavat aamutossut, kylpy/aamutakin, oloasun, jotain myös masulle, kerran vuodessa, eli namia; (mon cerry, tms), ja joulun jälkeen sellast 'olla möllöttelyy' vaan....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.12.2008 - 22:02

Rakkaiden läheisyys riittää ja antajan osa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 14.12.2008 - 22:34

En ole toivonut mitään muutamaan vuoteen. Olen kieltänyt läheisiäni ostamasta lahjoja. Ja hyvin ovat uskoneet. Katto pään päällä ja ruoka riittää. Ennenkin toiveeni olivat hyvin vaatimattomat. Yksi kirja, tai vastaavaa. Nykyisin saan ne kirjatkin luettua kirjastosta lainaamalla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.12.2008 - 22:52

Paras ja ehhdottomasti paras on tavata lapset ilman materiaa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.12.2008 - 00:13

Olen ollut kauan naimisissa saman miehen kanssa. Toivon, että hän spontaanisti antaisi minulle sellaisen lahjan, joka osoittaisi että hän edes pikkuisen on älynnyt millainen olen.

Ymmärrän, että miehet ovat avuttomia hankkimaan lahjoja ja toivomukseni on mahdoton. Minulla on jo kaikkea, enkä itsekään tiedä mitä haluaisin. Tällainen on nainen... vielä vanhanakin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.12.2008 - 08:23

Oikeestaan en toivonut mitään ,mutta sain yllätys lahjan työnantajalta,3 kuukauden pakkoloma ilmoituksen,ensimmäisen kerran elämässäni se tuntui lahjalta,

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.12.2008 - 09:03

Uuden kahvinkeittimen ja kaulimen, leipomistarkoitukseen ainoastaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.12.2008 - 14:30

on tiedossa viikon matka playa del inglesissä gran canarialla

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.12.2008 - 18:45

Lahjat olen kieltänyt jo ajat sitten.En osaa toivoa mitään. Olen kuitenkin saanut jo seinäkalenterin, jonka tytäreni oli ostanut päiväkodlta, kartuttavat retkirahastoa ja piparkakkuja,lasten leipomia, sekä askarteluja joulukoristeluun.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.12.2008 - 00:09

Taidemaalauteline, Stephen Kingin kirja "Liseyn tarina", AC/DC:n uusin CD