onko 2 euron kolikko missä on sydän arvokas

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 14.12.2008 - 13:41

Aihe: Ihmisoikeuksien yleismaailmallisen julistuksen 60. vuosipäivä
Kuvaus: Kuvanveistäjä Tapio Kettusen suunnittelemassa kolikossa on sydän, jonka keskellä on ihmishahmo, ja sen alla teksti ”HUMAN RIGHTS”. Sisäosan alareunassa ovat Suomen maatunnus ”FI”, kuvanveistäjän nimikirjain ”K” sekä rahapajan tunnus, ja yläreunassa on liikkeeseenlaskuvuosi 2008. Kolikon ulkorenkaalla ovat Euroopan unionin 12 tähteä.
Liikkeeseen laskettujen rahojen määrä: 1,5 miljoonaa kolikkoa
Liikkeeseenlaskun ajankohta: lokakuu 2008

www.ecb.europa.eu/euro/coins...ex.fi.html

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 14.12.2008 - 14:02

jos teille on jaettu Postia sinulle mainos (jaetaan myös mainoskieltoluukkuihin/ laatikoihin) niin kannattaa katsoa siitä, siin on meinaan se kolikko.. Muistelen että 19,50 on sen kolikon arvo tällä hetkellä.
ttp://www.posti.fi/liitteet/postia...e_0208.pdf

Tosta linkistä kun katsoo sivun 21 niin siin on se kolikko ja hinta, eli oikeen muistin 19.50 :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.12.2008 - 17:57

mun mielestä se on myös 19,50e

Lähteet:
wikipedia

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.12.2008 - 22:09

Kahden euron kolikko on aina arvokas.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 15.12.2008 - 21:31

"proof-laatu"? tarvitseeko kolikko olla paketissa, ja mukana aitous todistus? tälläinen tuli tänään kaupan kassalta kuoraan...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 25.12.2008 - 14:06

Täältä löytyy kahden euron kolikot, myös kuvat:
www.kjosterman.com

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 25.12.2008 - 14:08

Ja vielä parempi osoite;
www.kjosterman.com/raha

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 19.01.2009 - 21:13

tossa osotteessa sen arvo oli 5e/kpl..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 08.02.2009 - 17:41

Tuossa pit'isi olla kaikki erikoiseurot

www.mania33.com/webshop/cat/...QwodxW660w

Lähteet:
Mania33 verkkokauppa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 16.02.2009 - 14:34

mistä saan ne rahat minne se kolikko pitää viedä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 11.03.2009 - 21:53

mul ois tollanen humans right kolikko paljoks siit saa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 25.03.2009 - 23:14

Jees, jos täällä on jotai 2euron juhla kolikon keräilijöitä niin ottakaa yhteyttä niitä on tehty koko eurooppaan 1.5 miljoonaa kolikkoa.(Human Rights Juhlakolikko)-->ottakaa yhteyttä ''[email protected]''

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 13.05.2009 - 17:21

Suomessa noita yritetään myydä törkeillä hinnoilla noita kolikoita. Itse myyn ulkomaille BU laatusta 4.50€/kpl + postikulut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.05.2011 - 17:10

Ostakaa multa sellanen! 10 eurolla lähtee!([email protected])