Jos välillä jätetään nämä Jouluaiheet niin minkälaisen huumorin ystäviä olette?

Avainsanat: huumoria olla pitää?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 14.12.2008 - 10:31

koomiset tilanteet, itseenikohdistuvakin menee, kaksmielisiä joissakin tilanteissa. Lasten kertomat vitsit naurattaa. tilannekomiikka yleensä.Mielestäni en ole tosikko, joidenkin mielestä olen.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 13.12.2008 - 23:54

Tilannekomiikka puree hyvin ja olen aika hyvä siinä. Toisaalta pidän myös sanaleikeistä ja kuivasta brittihuumorista. :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.12.2008 - 23:56

itse harrastan geeniperimäni mukaan hämäläis-skottilaista kansanperinnettä noudattavaa huumoria (hidasta ja harmitonta), olen ymärtävinäni kaikkea muutakin, ärsyynnyn agressiivisen ilkeilevästä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.12.2008 - 08:20

Tilanne komiikasta ja hävyttömistä vitseistä, olen työskennellyt aina miesvaltaisella alalla ja tottunut kuulemaan alapää vitsejä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.12.2008 - 11:47

alatyylin vitsit puree,sekä kaksimieliset,kaikenlainen herjanheitto,sekä sanojen kääntö, kuten,namikuuma,tulepas kalle kustaan ikkunan alle.tai,tule paskalle kustaan ikkunanalle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.12.2008 - 13:43

musta huumori ja brittihuumori

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.12.2008 - 16:16

hävytön, kaksmielinen, tilanne komiikka, tietyissä osuvissa tilanteissa lapsien suusta tulleet sanat tai/ ja lauseet.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.12.2008 - 17:42

kun tuulee, niin puut heiluu 111

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.12.2008 - 18:16

tilanne komiikka :p

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.12.2008 - 22:14

hyvän huumorin,tässä hyvä on ei-loukkaavaa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 14.12.2008 - 23:01

Englantilaisilla on kuivaa mutta valloittavaa huumoria. Musta huumori on myös minuun uppoavaa. Tietyissä tv-sarjoissa noita molempia esiintyy paljon. Esim. Emmerdale ja House

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.12.2008 - 18:55

Lasten kivat oivallukset ja brittihuumori ovat minun lajejani.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.12.2008 - 13:40

Tilannekomiikka on mielestäni parasta. Vitseissä ja muussa hauskuuttamisessa täytyy olla älyä mukana. Ns. tuhmat vitsit ovat aina vailla älyn häivääkään ja ovat poikkeuksetta halventavia.
Myös lasten viattomat tilanneoivallukset saattavat olla hyviä.
Hyvän huumorin ei tule loukata ketään... pressahuumori on kyllä vähän eri juttu....
Käytiin katsomassa viime perjantaina revy Paukkurauta Tarja ja Huuliharppukostaja, siinä oli hyvää huumoria vaikka se kohdisutikin eri henkilöihin ja pohja oli todlelisuudesas!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.12.2008 - 16:58

Kesällä (elokuussakohan) oli saman tyylinen kyssäri, josta tämän oman vastaamani kopsasin, lisäisin siihen vielä, että parasta huumorii on spontaanisti syntyvä tilannekomiikka ja sanoilla 'leikkiminen' omasta mielestäni:

Mielestäni pitää aina vähän funtsia jo etukäteen, minkälainen huumori sopii missäkin tilanteessa ja seurassa, huonoa mielestäni on jos mollataan joitain, tai sit ne ihan alapääjutut, jos sieltä tosi törkeimmästä päästä, niin ei kiitos, ketä naurattaa muuta kuin kertojaa itteensä ja muut on vaivautuneina vieres. Sellanen huumori miu mau mukkaan, minkä suurin osa ees ymmärtää ja jonka jälkeen kaikil on hauskaa...(kö?)

Lähteet:
www.napsu.fi/vastaukset/avai...at/huumori

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.12.2008 - 11:20

joo kyllä huumoria pitää elämässä olla. meillä kaikki perheen jäsenet ovat huumori ihmisiä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.12.2008 - 00:12

Tilannekomiikka, nokkelat letkautukset

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.12.2008 - 15:37

Ehdottomasti tilannekomiikka.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.01.2009 - 13:28

Huumoria elämässä on oltava muuten tulee suru puseroon! Kyllä kaikki huumori puree hyvin!