jokos teillä on Joulu-hysteria alkanut ?

siivous, kaupoissajuoksu, postikorttitalkoot jne.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 13.12.2008 - 19:37

Haluan tehdä omin käsin jonkin lahjan lastenlapsilleni, joita on 7 kappaletta. Vielä yksi tyttö, 14 vuotias, on ilman lahjaa. En keksi mitään kivaa ja se huolestuttaa.

Siivoukset, kortit sun muut saavat olla. Ihan hysterian partaalla en ole, mutta pelkään, että kiire vielä tulee sen lahjan kanssa.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vieras
Vastattu: 13.12.2008 - 19:43

Mikä hysteria? Kyllä se joulu tulee ilman hysteriaakin. Ei siihen tarvita kuin joulumieltä ja hyvää tahtoa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.12.2008 - 19:46

ajoulu tulee ja siivoukset jätetään joulun jälkeen valoisampaan aikaan. Kiireellä ei pilata. Normaalit viikkorutiinit säilyvät. Sukat on kudottu ja kintaat ostettu

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.12.2008 - 19:54

Ei ole hysteriaa.Joulukortteja en lähetä vaan samalla rahalla Joulutervehdykset soitan puhelimella, sillä edes kerran vuodessa tulee kommunikoitua ystävieni , joiden kanssa on pidetty vähemmin yhteyttä.Ruuat ja kuusi ostetaan (Vijjakinkkurulla on varattu).Aattona kynttilät haudoille, ehkä kirkko.Tapaninpäiväväna vanhemmille.Mahdollisesti Joulun alla käymme Joulukonsertissa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.12.2008 - 21:16

eipä liioin hysteriaa mutta jouluista tohinaa kumminkin. lahjoja olen ostellut mutta niitäkin muutamalle henkilölle pitäis vielä hommata.. saas nähdä mitä lahjoja tulee ostettua kun tuntuu että useilla ihmisillä on jo kaikkea..siivous tulee varmaan hoidettua ens viikonloppuna..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.12.2008 - 22:09

muutaman kortin kirjoittelin tossa päivemmällä, enempiä ei olla hössötelty

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.12.2008 - 22:27

Mikä se jouluhysteria on? Ei sellaista voi tulla kun tietää, että jouluhan tulee joka vuosi kuitenkin. :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.12.2008 - 10:32

muutamakortti Amerikkaan,siinä se tohina,ei muuta hysteriaa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.12.2008 - 17:46

EI JUURIKAAN. Mennään kanarialle koko perhe. siinä on joulua riittävästi.
ei laiteta kotiin mitään joulua.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.12.2008 - 19:16

mulla on joulu hysteria on ympäri vuoden!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.12.2008 - 22:21

Ei, eikä alakaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.12.2008 - 16:47

Ei varsinaista joulu-hysteriaa. Joululoma-hysteria enemmänkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.12.2008 - 17:58

Kiitos kysymästä, kyllä on, ei varsinaisesti hysteria vaan pakokauhu, huh, kaik tekemäti viel + lahjat ostamati, auttakee...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.12.2008 - 15:19

Ihan rennosti aiotaan ottaa koko joulu vastaan. Vähän herkkuja, jouluruuat, lapsille lahjoja jne. Esim joulusiivouksesta en ota mitään paniikkia, lapset sotkee kuitenkin paikat...