millainen on hyvä yhteiskunta

vaikkapa Suomen yhteiskunta

Avainsanat: yhteiskunta

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 13.12.2008 - 22:30

Tuota voisi kysyä pääministeriltä. Muutenkin hallitus pystyy kertomaan miten meidän tulee toimia, muttei kykene näyttämään itse esimerkkiä, vai kykeneekö? :P

Hyvä yhteiskunta on semmoinen, jossa yhdistyy demokratia ja yhteisöllisyys. Sellainen utopia tuskin koskaan kuitenkaan toteutuu.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 13.12.2008 - 19:22

selainen jossa pystyy pelkäämättä ja nälkää näkemättä elämään ja olemaan

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.12.2008 - 19:45

Suomi on vielä hyvä maa. Toivon, että korruptio ei saa jalansijaa tämän enempää meillä.

Olemme jossakin arvotyhjiössä elettyämme niin monta hyvää vuotta. Hyvässä yhteiskunnassa olisimme vielä enemmän yhteisöllisiä ja auttaisimme vapaaehtoisesti niitä, jotka jotuvat lamasta kärsimään ilman omaa syytään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.12.2008 - 19:47

jokaisella hyvä olla, kotona ja kartanolla

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.12.2008 - 21:23

Vastakohta huonolle yhteiskunnalle.En tiedä missä olet ja miksi kysyt.Eikö hyvässä yhteiskunnassa ole koulutus terveydenhuolto ym. huippuluokkaa.Myöskin kansainväliset suhteet kunnossa kuten talouskin.Tasa-arvo ja sananvapaus.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.12.2008 - 22:22

Pitää huolta myös vähimmistä veljistä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 15.12.2008 - 10:28

Suomalainen yhteiskunta on aika hyvä (onko jossain kohtaa jopa liiankin hyvä...sopii miettiä)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.12.2008 - 15:27

Mitä esimerkkiä hallituksen pitäisi näyttää? En ymmärrä tuota yhtä viittausta, taitaa olla jotain "ylipolitisointia"...?

Lisätty: 15.12.2008 - 15:29

Tällä hetkellä meillä on erinomainen hallitus, verrattuna edelliseen todella parempi eikä syytä tarvitse kaukaa hakea.
Mikään halltius ei tuo yksilölle valmista kattausta kotiin, itse on yritettävä.

Lähteet:
oma ajattelu, omat havainnot ja kokemukset