voik poika kasvaa normaalisti jos se ei saa koskaa omaa huonetta?

jos niiku joutuu aina olee siskon kaa samassa huoneessa, kavereilaki on oma huone
. vili

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 13.12.2008 - 18:06

Voihan se kasvaa. Mailmassa elelee monia poikia ja tyttöjä, jotka ovat joutuneett asumaan sisariensa tai veljiensä kanssa samassa huoneessa ja vieläpä isänsä ja äitinsäkin kanssa.
Eivätkä ole epänormaaleja. Huoneen siivouskin on helpompaa kun on monta siivoojaa jakamassa tätä tehtävää.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 13.12.2008 - 19:26

suurin osa nykyisistä aikuisista on kasvanut ilman omaa huonetta, monet elävät koko ikänsä nukkuen jonkun toisen kanssa samassa huoneessa, ei se ole mikään katastrofi

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.12.2008 - 19:32

Kyllä sinä Vili voit kasvaa ja kehittyä ihan normaalisti vaikka asutkin siskosi kanssa samassa huoneessa. Sinulle voi olla jopa jotain etuakin myöhemmin siitä, että olet oppinut sopeutumaan vallitsevaan tilanteeseen ja opit jotakin tyttöjen ajattelutavasta.

Minä olen asunut perheessä, jossa on ollut viisi tyttöä eikä meillä ollut omia huoneita. Vieläkin muistan mitä kaikkea hassua sisarukseni tekivät.

Kaikki on kiinni omasta asenteestasi. Tsemppiä!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.12.2008 - 22:31

Voihan poika kasvaa normaaliksi vaikkei olekaan omaa huonetta. Pääasia, että on oma koti, jossa on turvallista kasvaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.12.2008 - 01:53

Moni jopa 12 henkinen perhe on asunut ,nukkunut ja kasvanut samassa huoneessa ja useat ovat turvanneet maatamme tai turvanneet kodin toimeentulon tukkimetsässä.Että sanoisin tämänpäivän vaatimuksista että ole iloinen että on katto päänpäällä ja talvella lämmintä.Tämänpäivän pentujen vaatimiukset ovat uskomattomia? En tahdo pahoittaa mieltäsi, mutta toivottavasti voit keskustella myöskin vanhempien ihmisten kanssa :-)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.12.2008 - 10:46

Joo meitäkin kasvoi 7 pentua ilman omaa huonetta, nuorin nyt 42 vuotias,vanhin65 vuotta,normaaliutta en tiedä, mutta, kaikki on hetero avioliitossa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.12.2008 - 18:55

nykyajan nuoret tarvii omaa yksityisyyttä. itselläni ollut oma huone varmaan 4 vuotiaasta asti joten hankala kuvitella elämää ilman omaa rauhaa..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.12.2008 - 15:41

kyllä se voi määki oon ollu siskon kans samassa huoneessa 6.vuotiaasta lähtien