mikä on vpk

oletteko neroja? ei kuulu intternettiin vaan on kysymys.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 12.12.2008 - 16:15

vapaapalokunta vai onko jotain muutakin ?

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 12.12.2008 - 16:15

Neroudesta en tiedä, mutta VPK on ainakin lyhenne vapaapalokunta-nimitykselle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.12.2008 - 16:43

Varmaan, Paska,Kasa,nerous kaukana, maalla kuulu jokainen VPK:hon sitten muutin kaupunkiin niin en kuulu enää.Yleisimmin vapaapalokunta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.12.2008 - 16:52

Näitä on useampiakin.Lappeenrannassa ravintola pumppu. Hesassa näköjään vpk nimellä www.ravintolavpk.com/
LPR tarkemmin pumpun pub.Ei ruokaravintola.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.12.2008 - 17:11

www.google.fi/url?sa=t&s...bFYHFkr96Q

Vapaaehtoinen palokunta eli VPK on palokunta, jonka henkilöstö suorittaa palo- ja pelastustoimen tehtäviä harrastuksenaan ja osa sivutoimenaan. Lähes kaikilla suomalaisilla vapaaehtoispalokunnilla on sammutussopimus oman alueensa aluepelastuslaitoksen kanssa palo- ja pelastustehtävien hoitamisesta. Tällaisen sopimuksen tehneitä vapaaehtoispalokuntia kutsutaan myös nimellä sopimuspalokunta. Ennen sopimus tehtiin kunnan kanssa.

Lähteet:
Vapaaehtoinen palokunta wikipedia

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.12.2008 - 17:29

VPK tarkoittaa "Varmasti Palaa Kaikki" sanoi iskä kun katseltiin Pasilan VPK:n juhannusjuhlia 40-luvulla

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.12.2008 - 01:20

VPK on vapaapalokunta. Mielestäni erittäin hyvä harrastusmahdollisuus nuorille.
Lappeenrannassa on useitakin vapaapalokuntia, joissa on nuorille omat ryhmät.
Tirilän VPK on voittanut joitakin palkintojakin kisoissa. Lauritsalan VPK taitaa olla suosituin ja siellä on eri ikäisille omia ryhmiä. Parhaat tilat ja varusteet tarjoaa silti Taipalsaaren VPK, vaikkei varsinaisesti kuulukaan Lappeenrantaan.

Lähteet:
Tuttavat ja suku

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.12.2008 - 18:27

vastausta pyydän kysymykseen

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.12.2008 - 18:11

vapaapalokunta!! ainaki mun tietääkseni!!
En oo kauheen nero!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.12.2008 - 17:55

meidän kesämökkikyällä se kyllä onkin FBK