Onko nämä hakukoneet tuttuja,www.altavista.com,www.02.fi/...w.eniro.fi

olen kokeillut näitä,ja osaa käytän jatkuvasti,www.google.com,www.altavista...w.eniro.fi

Avainsanat: hakuja joka makuun

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 13.12.2008 - 14:04

Google on se paras, helpoin, monipuolisin ja suosituin. Saisi kyllä tulla todella ihmeellisin ominaisuuksin varustettu uusi hakuohjelma että minä vaihtaisin googlen siihen :D

Lähteet:
oma vankkumaton kokemus :p

Kysyjän kommentti

google on paras

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 12.12.2008 - 13:57

Varsinkin eniroa käytän numero-ja osoitehakuun.
Mutta kieltämättä useimmiten muissa googlea.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.12.2008 - 15:46

Kyllähän nuo tuttuja ovat, mutta kaavoihin kangistuneena Google ja Wiki on mistä ensin lahden penkomaan tietoa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.12.2008 - 17:31

vähän kaikkia eteentulleita on tullut kokeiltua , wiki ja googlehan tavallisimmat mutta aika usein myös kansalaisen karttapaikka tuonnut hyvää tietoa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.12.2008 - 01:17

Altavistaa suositeltiin aikoinaan koulussa. Siihen aikaan ei tainnut olla Googlea vielä.
Yahoota käytin myös aikoinaan, mutta Google on niin helppo, että jäin koukkuun. :)