miten bussit lentokentältä riikan keskustaan kulkevat

aikataulut

Avainsanat: riika latvia

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 11.12.2008 - 23:17

shutlebus klo 8-20 noin puolen tunnin välein, linkistä löydät aikataulu

www.rigashuttlebus.lv/

sen lisäksi citybus:
Bus No.22, which leaves from Abrenes Street, has direct services between the airport and the city centre. You will get out straight at the terminal on the 2nd level. To get on the bus at the airport look for bus stop located opposite the terminal behind the car park.

Frequency 10 - 30 minutes, journey time about 30 minutes. Fare 0.40 LVL, luggage 0.80 LVL.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 12.12.2008 - 05:06

bussit 22 A ja 22 keskusta - lentoasema

taksilla n. pari viikkoa sitten 11 latia.

aikatauluja ratikka, bussit ja trolleyt:
www.rigassatiksme.lv/?sadala=195

Mustapäiden talossa on infotoimisto ja ystävällinen palvelu, ellei hotellista löydy kaikkea infoa.

täällä myös:
www.pienimatkaopas.com/riika/

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 23.03.2009 - 12:18

huomasimme viime viikonloppuna että osa busseista ei enää liikennöi. Bussilla nro 22:lla pääsee mukavasti lentoasemalle. Bussipysäkki 13. Janvara ielalla, (lähellä Stockmannia) hinta 0,4 Lv v.s. Taksimatka 14 lv

maps.google.fi/maps/ms?ie=UT...6&z=17