Uudet Napsulaiset. Avatkaa edes vähän itseänne. Mitä mieltä muut ovat?

Lisätty: 12.12.2008 - 01:00

Tarkoitan tuota profiila.Toki jokainen saa olla kuka kukin on, mutta joskus olisi ehkä hiukan helpompi vastata kun on edes vähän taustatietoa.

Lisätty: 12.12.2008 - 15:14

Kiitos hyvistä vastauksista.Tahdon joskus herättää keskustelua kun on hiljaista.Millään kysymyksellä tai vastauksella ei ole tarkoitus loukata ketään.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 12.12.2008 - 16:10

Ymmärrän hyvinkin, mitä Timppa tarkoittaa kysymyksellään (tiedän - luulen tietäväni, heh...)

On paljon helpompi vastata kysymyksiin, jos tietää edes kysyjän sukupuolen tai noin-iän, eikö? (toki on myös kysymyksiä/vastauksia, mihin nämä asiat eivät vaikuta), muuten täällä sitten pähkäillään (kysymyksissä: harrastukset, netti, tv-katselu, ja lukuisissa muissa asiayhteyksissä, ja voidaan jopa vastata epäasiallisesti, kun luullaan, että esim. aikuinen asialla, vaikka onkin esim. 7v lapsi, jne.)

Ja yksistään näistä tiedoistahan kukaan ei saa selville, kysyjän/vastaajan todellista henkilöllisyyttä ihka varmaan, jos sitä pelkää ns. avautuessaan profiilissaan (kos?)

Ja mukavampi vastaillakin, kun edes jotakin kysyjän persoonallisuudesta olis tiedossa....

Lähteet:
huomioinnit tämän 6kk 'napsulaisuusuhteeni' aikana

Kysyjän kommentti

Tätä juuri tarkoitin.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 12.12.2008 - 00:43

Pakko myöntää, etten ymmärrä mitä tarkoitat.
Napsussahan ei ole mahdollisuutta kovin paljon kertoa itsestään.
Pari riviä kai riittää?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.12.2008 - 00:50

Siis voit tehdä silleen.. Että kirjoitat kysymyksiä ylös ja me uudet vastamme..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.12.2008 - 08:42

Onhan tuolla monella laitettu hekilö tietoihin ,harrastuksia ja muuta,mutta jos on vasta tullut napsulaiseksi,alle sadan pisteen ei välttämäti ole hoksannut ,Itselläni oli pitkään täytetty tuo litania,sitte ajattelin vaihtaa siihen tietoja ,mutta en ole vielä laittanut mitään

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 12.12.2008 - 09:00

En ymmärrä kysmystä, olen nimmari Ahmat12, josatin syystä ei "tekninenntunnistus" onnistu ja joudun kirjoittelemaan vieraana...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.12.2008 - 09:07

Lasse Vento olen kovin rento.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.12.2008 - 10:19

en ole muu, mutta mielestäni jokainen avautuu vapaaehtoisesti omaan tahtiinsa, hoputtamatta ja hätistelemättä, tulkinta on sitten lukijan korvien välissä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.12.2008 - 15:06

En välttämättä ymmärrä mitä kysyjä on hakemassa. Edellinen vastaaja, vähäviisas, antoi mielestäni hyvän vastauksen, jokainen tulkoon ajallaan ja tavallaan, jos niin haluaa. Mutta myös yksityisyydensuoja kaikille sallittakoon.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.12.2008 - 18:48

vastasin itse kaikkiin muihin kohtiin paitsi omaan kotipaikkakuntaan..