Onko kenelläkään kokemusta äänieristetystä, kaikumattomasta tilasta.Erikoinen kokemus VTT:n valmistava.

Jos mahdollista niin suosittelen kun kaverin puhettaa ei kunnolla kuule vierestäkään.

Avainsanat: kaiuton huone mokrofoneineen

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 12.12.2008 - 09:26

Olen ollut semmosessa paikassa monesti,Esimerkiksi HOAS pääkonttorissa on sellainen,se ei vaan ole nähtävyys,sinne ei noinvaan pääse,.Sitten olen käynyt semmosessa Torontossa ja myös Chicagossa,onhan ne jänniä paikkoja.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 11.12.2008 - 21:35

sellainen pitäisi löytyä joka kodista

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.12.2008 - 00:01

Mistä sellaisen huoneen löytää? Voisi olla jännä kokemus.