Mistä apu unettomuuteen? useita heräilyjä öisin, WC:ssä ravaamista,syömistä jääkaapista voileipiä ym. Zopinox ja levozin lääkitys.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 11.12.2008 - 18:18

Kannattaa kyllä käydä lääkärin pakeilla, Zopinox ei ole unilääke vaan nukahtamislääke jonka vaikutus kestää n 4 tuntia, kannattaa ottaa mahdollisimman myöhään. Voi olla myös elimistön tottuminen lääkkeeseen, jo noin parin viikon vakituinen käyttö vaikuttaa lääkkeen tehoon. Oletko kokeillut ilman Zopinoxia, tai lisäämällä päivittäistä ulkoilua, tms muita konsteja, niistä voi olla yllättävä hyöty, tosin kroppasi on ehkä niin tottunut rohtoon että voi olla että joudut myös vähän valvoskelemaan.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 11.12.2008 - 14:16

Parasta on mennä lääkärille, niin syy selivää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.12.2008 - 15:33

Kun lääkityksiä on niin mene juttelemaan lääkärin kanssa. Sieltä yleensä apu löytyy. Ja voithan tietysti itsekkin koittaa vaikka, että et syö ja juo mitään kuuden jälkeen jne. mutta lääkäri on ehkä parempi vaihtoehto.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.12.2008 - 19:31

Monilla lääkkeillä voi olla erilaisia sivuvaikutuksia.
Kannattaa mennä lääkärin vastaanotolle.

Levozin
www.lääkeinfo.fi/%5CMedicine...MA_LEVOZIN

Zopinox
www.laakeinfo.fi/%5CMedicine...MA_ZOPINOX

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.12.2008 - 22:52

Mietippä mitä ajattelet valvoessasi.Onko päivä oolut liian kiireinen?Entäpä seurava päivä.Elätkö sitä jo etukäteen.Lääke ei ole ainoa vaihtoehto eli olisiko elämäntapojen tarkastelu ehkä aiheellista?