Olen 15v.Tyttö pohjanmaalta.Haluaisin itselle uuden tyylin.Olen blondi,155 cm ja 44kg.Minul on sinivihr silmät.Rap on el

Niin,tarvitsisin uuden tyylin :),Olen aika ujo joten en enimmikseen mitään herujuttuja ota vastaan,mutta toivon että saan hyviä vinkkejä.Hiukseni ovat olkapäistä alaspäin,ja käytän aina sivujakausta,joten uusia hiustyylejäkin tulemaan :)

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vieras
Vastattu: 12.02.2008 - 13:20

No seuraavat vaatekappaleet olis ehkä hyvä omistaa: bleiseri, parit siistit farkut (ei mitään vanhan näköisiksi pestyjä), muutama ihan perus (ehkä miel. yksivärinen) neule, kauluspaitoja (eri mallisia, esim. napitus, hihat, kaulukset...), söpö hame (ei liian lyhyt!!), saappaat ja kävelykengät. Ihan tavis trikoopaidatkin on hyviä farkkujen kanssa, kunhan ne ei ole liian lyhyitä. Asuihin saa kivaa vaihtelua asusteilla, mm. kaulakoruilla, käsikoruilla, aurinkolaseilla, kaulahuiveilla... Ja tosiaan parturilta saa hyviä vinkkejä hiuksiin. Kannattaa tehdä muutos alusta loppuun, niin tulee hyvä fiilis. Huolittele myös kyntesi. Ja osta vaikka uutta, mietoa tuoksua.. Esim. Laura Biagottin Laura, Tommy Hilfigerin Dreaming, Versacen Bright Crystal ovat ihan kivoja ja nuorekkaita...

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vieras
Vastattu: 11.02.2008 - 17:23

ota semmonen likanen ja laiha piriniitti lookki seuraavaksi messiin vaan kaikkea paskaa esim ruuvvareita työkaluja vanhoja risoja kännyköitä yms.ja menestys on taattu

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 11.02.2008 - 17:36

Hiuksiin saa uutta tyyliä vaikka raidoilla, ja juuri vähän jakauksen paikkaa vaihtamalla... Suosittelen myöskin parturin vaihtoa sopivin väliajoin, joskus kampaajatkin tulee "sokeiksi", ja laittavat tukan aina samaan tyyliin..

  Ilmoita asiaton vastaus
am
Vastattu: 11.02.2008 - 21:12

kannattaa ottaa raidat

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 12.02.2008 - 13:10

Pääasia uutta tyyliä miettiessä/valitessa on se, että se tuntuu omalta ja mukavalta. Ja sitten kun on hyvä fiilis omissa vaatteissa, niin on hyvä fiilis muutenkin ja itsetunto kohdallaan. Mutta eihän se ulkonäkö kaikkea ratkaise...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 02.03.2008 - 11:16

Tee uudestasan hiusväri hiuksiisi! Etsi kaupoista erilaisiä frendi-vaatteita!
Esim.pari toppia,jossa on kimallettavaa,tai jotain muuta kaunista! Sit kauniit kengät!
Esim.Korkokengät,kauniit kesäkengät.... Suosittelen et sulla on hiukset kesäisin kiinni!
Vielä, laita sormiin rakennekynnet! Sit lakkaat kynnet lempivärilläsi!! Tee kampauksia jokapäivä hiuksiisi
ja lopuksi suihkuta 30 metrin läheydellä hiuslakkaa! Tai muotoile hiuksesi muotovaahdolla!
Kannattaa ostaa myös kaulakoruja,uuusia käsilaukkuja! Myös todella hyvää hajuvettä! Esim.Barbie!
Myös kannattaa ostaa käsikoruja,korvikset.... Tässä sulle vinkkejä! Mut kauneusleikkaus on myös yksi vaihtoehto! Mut se varmaan maksaa liikaa! Myös meikkejä voi ostaa! Niin tulee kaunis tyttö!!! Toivottavasti
osasin antaa sulle vinkkejä ja auttaa sinua! Vielä:Älä osta liikaa turhaa tavaraa! Osta myös meikinpoistoainetta,niin meikit saa paremmin pestyä pois,vesi ei välttämättä pese kaikkia meikkejä pois!!!
Ja jos finnejä syntyy,niin kannataa apteeksista ostaa finninpoito-aineita! Ne aineet ovat hyviä!!!
Sitten tulee kaunis kasvot!! Myös vaaleat raidat sopivat blondi-hiuksiin!!!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.03.2008 - 13:31

Tiukkaa nahkaa vaan ni hyvä tulee...ja kasvata viikset jos kasvaa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 13.06.2008 - 23:50

Osta kireet pillifarkut ne on muotia tai sitten leveet ,ei vaaleet, siniset tai mustat. joku perus tee-paita (h&m :stä saa hyvii ei tarvii olla mitää kuvaa siin). hiukset kiinni.jotku balleriina kengät. jotku kivat aurinkolasit. Ja paljon kesän värejä!!!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 13.06.2008 - 23:52

jos sull on jotku vanhat farkut mitkä on menos roskii jos ne on rikki nii sä voit leikka niist sortsit mä oon tehny nii.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 13.06.2008 - 23:53

jotai printti paitoi ja sellaset farkut mitkä on löysät ylhäält ja lököttää ja sit ne on lahkeist kireet sit jotai makeit räikeit värei!!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 13.06.2008 - 23:54

jos sull on jotku vanhat farkut mitkä on menos roskii jos ne on rikki nii sä voit leikka niist sortsit mä oon tehny nii.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 13.06.2008 - 23:54

Osta kireet pillifarkut ne on muotia tai sitten leveet ,ei vaaleet, siniset tai mustat. joku perus tee-paita (h&m :stä saa hyvii ei tarvii olla mitää kuvaa siin). hiukset kiinni.jotku balleriina kengät. jotku kivat aurinkolasit. Ja paljon kesän värejä!!!